بهینه شدن رزولوشن بازی محبوب Genshin Impact در آپدیت نو!

به گزارش راه ساری، Genshin Impact در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های موجود در پلی استور اندروید می باشد. این بازی یک بازی اکشن رایگان است که به وسیله توسعه دهنده چینی miHoYo پیشرفته و اولین بار در سال 2020 منتشر شد. این بازی انیمه ای بدلیل احتیاج به CPU و GUP بالا، به ابزاری برای ارزیابی گوشی های هوشمند تبدیل شده است.

بهینه شدن رزولوشن بازی محبوب Genshin Impact در آپدیت نو!

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارشی که آنالیز نمایندگان محصولات تازه فناوری اعلام نموده اند، گوشی های هوشمند با پردازنده تازه اسنپدراگون 8 نسل 1 بدلیل قفل بودن روی حالت پیش فرض، قادر به اجرای بازی بر روی تنظیمات دلخواه نبوده اند، اما این ویژگی در حال حاضر تغییراتی داشته است.

طبق گزارش تازه ITHome، سازندگان بازی به روزرسانی تازهی را برای Genshin Impact منتشر نموده اند که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و مدیاتک 9000 آینده نیز پشتیبانی می نماید. این تغییرات نشان می دهد که پس از بروزرسانی، تنظیمات دیگر در حالت پیش فرض باقی نمی ماند و می تواند بر اساس احتیاج های کاربر برای تجربه بهتر تغییر کند. ازین پس دستگاه هایی که دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 هستند نیز، مانند شیائومی 12، ریلمی GT 2 Pro و Edge X30 می توانند برخلاف رزولوشن قفل شده قبلی، Genshin Impact را با وضوح بالاتر بازی نمایند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14499

به "بهینه شدن رزولوشن بازی محبوب Genshin Impact در آپدیت نو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهینه شدن رزولوشن بازی محبوب Genshin Impact در آپدیت نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید