تاکید کیم جونگ اون بر تداوم انقلاب جوچه

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، کیودو با نقل این خبر از خبرگزاری رسمی کره شمالی می نویسد: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، در نشستی با اعضای کمیسیون مرکزی نظامی ضمن تاکید بر تقویت توان بازدارندگی، در خصوص مسائل کلیدی لازم در این زمینه سخن گفت.

تاکید کیم جونگ اون بر تداوم انقلاب جوچه

کمیسیون مرکزی نظامی کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی مسئول هماهنگی بین هسته مرکزی حکومت و ارتش این کشور بوده و از وظایف اصلی آن نیز تامین مهمات جنگی است.

بر اساس این گزارش، اقدامات برنامه ریزی شده در کمیسیون مرکزی نظامی تصمیمات تاریخی هستند که ضامن تداوم انقلاب جوچه با توان نظامی قابل اتکا خواهد بود.

جوچه ایدئولوژی یا بینش رسمی در کره شمالی است که پدربزرگ رهبر فعلی آن را در شروع شکل گیری حکومت بنیان گذاشت و از اهداف اصلی آن می توان به اصل اتکا به خود نام برد.

بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، از دیگر مسائل مطرح شده در نشست کیم جونگ اون با فرماندهان نظامی ارتش کره شمالی، لزوم آمادگی در برابر شرایط نظامی پیرامون شبه جزیره کره و تهدیدهای احتمالی نظام و تائید برنامه های کلیدی فراوری مهمات، بود.

در گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری رسمی کره شمالی، جزئیاتی از توان بازدارندگی از جنگ مطرح نشده است. با این حال معمولا واژگان بازدارندگی در کره شمالی به معنی موشک های بالستیک و زرادخانه هسته ای است.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10584

به "تاکید کیم جونگ اون بر تداوم انقلاب جوچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید کیم جونگ اون بر تداوم انقلاب جوچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید