تراپاتونی: بایرن مونیخ توانایی تکرار سه گانه قهرمانی را دارد

به گزارش راه ساری، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است بایرن مونیخ می تواند دست به کاری بزند که دو فصل پیش با یوپ هاینکس عملی اش کرد.

تراپاتونی: بایرن مونیخ توانایی تکرار سه گانه قهرمانی را دارد

به گزارش خبرنگاران، جیووانی تراپاتونی که خود در دهه 90 میلادی در دو دوره سرمربیگری باواریایی ها را بر عهده داشته است، در گفت و گو با نشریه بیلد آلمان گفت: وقتی همه چیز وفق مراد بایرن مونیخ پیش برود توانایی تکرار سه گانه قهرمانی را دارد. در مورد اینکه چرا آنها می توانند دوباره سه گانه قهرمانی را فتح نمایند باید بگویم که پپ گواردیولا مربی فوق العاده ای است و ترکیبی از بازیکنان بزرگ را هم در اختیار دارد که تعادل خوبی بین آنها برقرار است. تحت چنین شرایطی باید انتظار قهرمانی در سه رقابت مختلف را از این تیم داشته باشیم.

باواریایی ها در فصل 13-2012 با سرمربیگری یوپ هاینکس سه گانه قهرمانی آلمان و اروپا را از آن خود کردند و فصل گذشته هم با پپ گورادیولا، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان را فتح کردند و حتی خود را به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا رساندند ولی در نهایت از رسیدن به فینال بازماندند تا از تکرار سه گانه قهرمانی بازبمانند.

وی همچنین در مورد بورسیا دورتموند که در فصل جاری وضعیت چندان خوبی ندارد، مطرح نمود: فکر می کنم مسائل فصل جاری دورتموند همه را غافلگیر نموده است. آنها در وضعیت دشواری قرار دارند ولی یورگن کلوپ مربی قابلی است و می داند که چطور تیمش را از این بحران خارج کند. بر این باورم که بورسیا دورتموند پس از سرانجام تعطیلات زمستانی دوباره روح واقعی خود را نشان خواهد داد و این تیم را در قعر جدول نخواهید دید. هم تیم دورتموند و هم مربی اش به اندازه ای خوب هستند که از عهده این کار برآیند.

شاگردان یورگن کلوپ در فصل جاری بوندس لیگا با کسب تنها 15 امتیاز در مکان هفدهم جدول 18 تیمی این رقابت ها جای دارند.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6492

به "تراپاتونی: بایرن مونیخ توانایی تکرار سه گانه قهرمانی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراپاتونی: بایرن مونیخ توانایی تکرار سه گانه قهرمانی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید