تصویب بازنگری و رفع ایرادات قانونی در اساسنامه کمیته پارالمپیک

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، هفدهمین مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک امروز دوشنبه به ریاست محمود خسروی وفا و نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گشت.

تصویب بازنگری و رفع ایرادات قانونی در اساسنامه کمیته پارالمپیک

در جریان مجمع امروز، خزانه دار و بازرس گزارش خود را در زمینه فعالیت هایشان ارائه کردند. در ادامه عبدالحمید احمدی خواستار ارائه توضیحات خزانه دار درباره مسائلی همچون استقرار سیستم حسابداری تعهدی و ... شد.

همچنین هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک در بخشی از صحبت های خود به تخصیص بودجه به این کمیته اشاره کرد و گفت: اساسنامه کمیته پارالمپیک اواخر سال 95 از سوی دولت ابلاغ شد اما در شهریور 97 به تایید نهایی رسید. بنابراین ما از این تاریخ به طور رسمی از دولت بودجه گرفتیم.

در ادامه مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی پارالمپیک برخی از روسای فدراسیون ها نظرات خود را بیان کردند و توضیحات لازم از سوی حسابرس و دیگر اعضای مجمع داده شد.

ساختار سازمانی کمیته ملی پارالمپیک دیگر موضوع مطرح شده در مجمع بود. در این زمینه قرار شد تغییراتی در آن ایجاد و سپس تایید شود.

در بخش دیگری از جلسه مجمع کمیته ملی پارالمپیک محمود خسروی وفا صحبت هایی در رابطه با اساسنامه بیان کرد. وی گفت که اساسنامه به دلیل تسریع امور کمیته پارالمپیک تصویب شده، اما ایرادات قانونی دارد و باید در مجمع فوق العاده برطرف شود تا مورد تصویب وزارت ورزش و هیات دولت قرار بگیرد.

اعضای حاضر در مجمع نیز رای مثبت خود را به این موضوع اعلام کردند.

به گزارش خبرنگاران، عبدالحمید احمدی و مهین فرهادی زاد معاونان وزیر ورزش، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، اعضای هیات اجرایی و ورزشکارانی مانند زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و داوود علیپوریان از افراد حاضر در مجمع بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5312

به "تصویب بازنگری و رفع ایرادات قانونی در اساسنامه کمیته پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب بازنگری و رفع ایرادات قانونی در اساسنامه کمیته پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید