تعبیر خواب صیغه (عقد کردن)

به گزارش راه ساری، دیدن مراسماتی به مانند عقد و عروسی به گفته بیشتر معبرین اسلامی و کهن به هیچ وجه خوب نبوده و بیانگر وقوع حوادثی در آینده خواهد بود.

تعبیر خواب صیغه (عقد کردن)

متعه، ازدواج موقت و یا صیغه نوعی از ازدواج در اسلام و مذهب شیعه است که در آن عقد ازدواج برای مدت معین و محدودی با مهریه ای معلوم، بین زن و مرد بسته می شود و با سرانجام آن رابطه زوجیت خودبه خود منقضی می شود.

تعبیر خواب مراسم عقد و عروسی (صیغه کردن دختر و پسر)

مطیعی تهرانی دیدن مراسماتی به مانند عقد، عروسی و صیغه خواندن را به هیچ وجه خوب نمی داند. به گفته وی و تمامی معبرین مراسمات و جشن هایی این چنینی به عزا تعبیر شده و عروس را بلا و مصیبت می دانند.

مطیعی تهرانی حضوری فردی با معینات عاقد در مراسم صیغه خواندن را نشانه بلا و مصیبت می داند و این گونه بیان می کند که اگر در خواب ببینید که عاقد زنی را برای شما یا اگر زن باشید شما را برای مردی عقد می کند بجاست که نگران حوادث آینده باشید.

تعبیر خواب عروس - معنی دیدن مراسم عروسی در خواب چیست؟

در جایی دیگر مطیعی تهرانی بیان می کند اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می شود سرانجام عمرش نزدیک است و اگر دختری در خواب نداند که به صیغه چه کسی در آمده است مرگ او نیز نزدیک است.

پس در کل دیدن اینگونه مراسمات در خواب مناسب نیست.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع صیغه (عقد کردن) دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

 

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12185

به "تعبیر خواب صیغه (عقد کردن)" امتیاز دهید

4 کاربر به "تعبیر خواب صیغه (عقد کردن)" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب صیغه (عقد کردن)"

1 دیدگاه

فاطمه کفیلی 16 اردیبهشت 1402

سلام وقت بخیر من خواب دیدم که آقایی که دوسش دارم و چند ساله باهم بودیم ولی الان مدتیه از هم جدا شدیم دیدم رفتم محل کارشون و با هم آشتی کردیم ولی بعدش فهمیدم همکار خانومش رو مدتی بوده صیغه کرده و رابطه داشتن که از من انکار میکرده تعبیر این خواب چی میشه میخواستم بدونم؟

پاسخ به فاطمه کفیلی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید