تمرین ریکاوری بازیکنان امید در زمین گلف برگزار گردید

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، تمرین تیم فوتبال امید ایران ساعت 10 صبح امروز شنبه به وقت محلی در زمین گلف جی بابا چی کارا پیگیری شد و همه نفرات زیر نظر کرانچار، شاهرودی، بختیاری زاده و ماجدی تمرین کردند.

تمرین ریکاوری بازیکنان امید در زمین گلف برگزار گردید

ابتدا بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند، نفرات ثابتی که در روز مقابل کره شمالی بازی کردند به گوشه ای از زمین رفته و نفرات ذخیره نیز زیر نظر کرانچار تمرینات اختصاصی را برگزار کردند.

با توجه به تمرکز ویژه کرانچار روی بازیکنان ذخیره این چنین به نظر می رسید که تیم امید کشورمان در دیدار سوم از بازی های آسیایی تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد خواهد نمود.

بازیکنانی که دیروز مقابل کره شمالی 90 دقیقه تمرین نموده بودند زیر نظر شاهرودی و بختیاری زاده و ماجدی تمرین سبکی را انجام دادند اما نفراتی که دیروز مقابل کره به میدان نرفته بودند به دستور کرانچار تمریناتشان فشرده تر بود و دوهای سرعتی در دستور کادر ملی پوشان قرار گرفته بود.

با توجه به پیروزی سه بر صفر مقابل کره شمالی روحیه بازیکنان امید را افزایش داده و به طوری که در تمرین امروز همه نفرات از شور و نشاط خاصی برخوردار بودند.

تمرین بعد از یک ساعت در زمین چمن به انتها رسید و ملی پوشان سپس برای ریکاوری مطلوب تر راهی استخر شدند و راس ساعت 12:45 زمین گلف جی بارا را به مقصد هتل کلکشن ترک کردند.

zeetova.ir: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 23

به "تمرین ریکاوری بازیکنان امید در زمین گلف برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین ریکاوری بازیکنان امید در زمین گلف برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید