پیگیری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی میز بااعزام متفاوت ملی پوشان

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تنیس روی میز که شهریورماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند، اردوهای آماده سازی خود را با حضور چهار ملی پوش اعزامی به این رقابت ها همراه با بعضی بازیکنان دیگر به عنوان حریف تمرینی شروع نموده است.

پیگیری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی میز بااعزام متفاوت ملی پوشان

اولین مرحله اردوی آماده سازی ملی پوشان تنیس روی میز 17 تا 28 تیرماه برگزار گردید. دومین مرحله این اردوها هم از 5 مردادماه شروع شد و تا 12 مردادماه ادامه خواهد داشت. نوشاد و نیما عالمیان که در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارند در کنار متین لطف الله نسبی، حمیدرضا طاهرخانی، امین میرالماسی، آرین غفاری، متین حیدری و آریا امیری بازیکنان حاضر در اردو هستند.

از میان بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، امیرحسین هدایی امروز به جمع اردونشینان ملحق می گردد. امین احمدیان هم که از طرف فدراسیون جهانی بورسیه شده، فعلا در چین حضور دارد و در کمپ این کشور پیگیر تمریناتش است.

در هر صورت بعد از اتمام مرحله دوم اردوی تیم ملی تنیس روی میز که در استادیوم شهید شیرودی در جریان است، اردونشینان به فاصله چهار روز یعنی از 16 مردادماه سومین مرحله تمرینات شان را شروع می نمایند. این تمرینات هم تا 21 مردادماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن اعزام ملی پوشان به تورنمنت های بین المللی مصوب در تقویم فدراسیون شروع می گردد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در این زمینه گفت: طبق مصوبه فدراسیون نوشاد و نیما عالمیان در تورنمنت ورلد تور بلغارستان (22 تا 27 مردادماه) و تورنمنت ورلد تور جمهوری چک (29 مردادماه تا 3 شهریورماه) شرکت می نمایند.

وی توضیح داد: تقریبا همزمان با این دو تورنمنت، نیجریه هم میزبان یک تورنمنت بین المللی است. قرار است امیرحسین هدایی در این تورنمنت حضور داشته باشد. هدایی طی روزهای گذشته هم در تورنمنت کره شاقتصادی شرکت کرد و پیروز به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای دیگر بازیکن این تیم یعنی امین احمدیان گفت: احمدیان بورسیه فدراسیون جهانی شده و طبق برنامه های این فدراسیون پیگیر تمریناتش خواهد بود. برای این بازیکن حضور در کمپ تمرینی چین (9 تا 14 مردادماه) پیش بینی شده است. بعد از آن هم احمدیان به هنگ کنگ می رود تا طی روزهای 16 تا 20 مردادماه در مسابقات جوانان این کشور شرکت داشته باشد.

لطف الله نسبی با تاکید بر اینکه به غیر از این فعلا برنامه دیگری برای ملی پوشان تنیس روی میز مصوب نشده، گفت: من همراه با نوشاد و نیما عالمیان در محل تورنمنت های بلغارستان و جمهوری چک حاضر می شوم. بعد از اتمام این رقابت ها و بازگشت به کشور، چهار پنج روز استراحت خواهیم داشت و مجددا تمرینات مان را شروع می کنیم.

وی با یادآوری اینکه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا 24 تا 30 شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می گردد، گفت: تمرینات تیم ملی تا 22 شهریورماه در تهران پیگیری می گردد. بعد از آن راهی اندونزی می شویم تا در محل برگزاری رقابت ها حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز توضیح داد: با در نظر دریافت زمانی که در اختیار داشتیم و همچنین مسائلی مانند اقتصادی، برنامه دیگری غیر از این نمی توانستیم برای ملی پوشان مصوب کنیم. البته فکر می کنم همین برنامه هم برای آماده سازی بازیکنان کافی باشد. در هرصورت امیدوارم آنها با آمادگی لازم در مسابقات حاضر شوند و بتوانند پیش از حضور در رقابت های انتخابی المپیک، نتایج خوبی در آسیا بگیرند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4030

به "پیگیری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی میز بااعزام متفاوت ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری اردوی آسیایی تیم ملی تنیس روی میز بااعزام متفاوت ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید