تورنمنت بین المللی تکواندوی صربستان، نایب قهرمانی ملی پوشان تکواندو با کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز

به گزارش راه ساری، ملی پوشا تکواندوی کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز توانستند عنوان نایب قهرمانی تورنمنت بین المللی صربستان را به نام خود ثبت کنند.

تورنمنت بین المللی تکواندوی صربستان، نایب قهرمانی ملی پوشان تکواندو با کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین تورنمنت بین المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور 285 هوگوپوش ساعاتی پیش (یکشنبه - 5 آبان ماه) در شهر بلگراد برگزار شد.

تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقای رنکینگ المپیکی که سال پیش از بازی های المپیک 2020 - توکیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است با شش هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرده است.

آرمین هادی پور (وزن 58- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (وزن 63- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن 87+ کیلوگرم) هوگوپوشان اعزامی به این رویداد بودند.

در پایان این رقابت ها با کسب دو مدال طلای (احمدی و حسینی)، یک نقره (هادی پور)، 3 برنز (عاشورزاده، مردانی و رجبی) و 20 امتیاز مردان ملی پوش تکواندوی کشورمان پیروز شدند عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند. این رده بندی براساس مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

براساس این گزارش، مکزیک با سه مدال طلا، یک نقره و 24 امتیاز قهرمان شد و استرالیا با دو مدال طلا و 14 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم ملی تکواندوی ایران در این رقابت ها تنها در بخش مردان کننده داشت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این مسابقات G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6222

به "تورنمنت بین المللی تکواندوی صربستان، نایب قهرمانی ملی پوشان تکواندو با کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنمنت بین المللی تکواندوی صربستان، نایب قهرمانی ملی پوشان تکواندو با کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید