ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس تا 11 بهمن ماه ادامه دارد

به گزارش راه ساری، معاونت آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای اعلام نمود: پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد تا 11 بهمن ماه فرصت دارند به صورت غیرحضوری، اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس تا 11 بهمن ماه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای جزئیات زمان و شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد این مرکز آموزشی را بیان کرد.

بر طبق این اطلاعیه، ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس به صورت کاملا غیرحضوری (اینترنتی و ارسال پستی مدارک) صورت می گیرد.

پذیرفته شدگان نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399 برای ثبت نام اینترنتی بایn تا 11 بهمن ماه به درگاه الکترونیکی دانشگاه به نشانی www.pgu.ac.ir مراجعه نمایند.

انجام هر دو مرحله ثبت نامی مذکور الزامی است و پذیرفته شدگان بعد از انجام ثبت نام اینترنتی ضروری است که مدارک تحصیلی خود را به وسیله پست پیشتاز تا 11 بهمن ماه به دانشگاه ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13762

به "ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس تا 11 بهمن ماه ادامه دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس تا 11 بهمن ماه ادامه دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس تا 11 بهمن ماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید