جاده کورانه به رزجرد در استان قزوین چهار بانده شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، به مناسبت هفته دولت در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، داود محمدی نماینده مجلس، فرماندار و بخشدار مرکزی قزوین، راستا چهاربانده جاده کورانه به رزجرد بهره برداری شد.

جاده کورانه به رزجرد در استان قزوین چهار بانده شد

این جهت یه طول هفت کیلومتر تعریض شده که برای چهاربانده شدن آن 70 میلیارد ریال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان هزینه شده است.

جاده کورانه به رزجرد دارای عرض 16.5 متر تا 22 متر است و روفوژ جهت هم در دست انجام است.

جعفر قزوینیان معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در مراسم افتتاح این جهت گفت: به رغم مسائل اقتصادی کوشش نموده ایم تا پروژه های راهسازی متوقف نگردد.

وی افزود: روز گذشته شش خطه شدن جاده قزوین به اقبالیه افتتاح شد و امروز با گشایش این جهت گام ارزشمندی برای کاهش سوانح در جاده های پرتردد استان برداشته می گردد.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآورشد: جاده کورانه در جهت جاده الموت قرار گرفته و با توسعه گردشگری در این منطقه شاهد افزایش ترافیک در این جهت هستیم که ضرورت تعریض جاده کورانه به رزجرد احساس می شد که خوشبختانه در هفته دولت شاهد افتتاح این طرح هستیم.

قزوینیان اظهارداشت: در اجرای این پروژه چهار پیمانکار مشارکت داشتند و کار با سرعت مناسبی به سرانجام رسید که در ادامه این کار فاز دوم طرح از جهت قزوین به کورانه هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی توضیح داد: این جاده در جهت جاده قزوین به الموت قرار گرفته است که با توجه به ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی و طبیعی این جهت ایمن شدن جاده می تواند به افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی هم یاری کند.

در ادامه داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: استان قزوین از نظر محورهای مواصلاتی صندلی شاخصی دارد و اجرای طرح های نوسازی، تعریض، بزرگراهی در اولویت برنامه های مسئولان است.

وی از حضور موثر راهداران و پلیس راه در جاده های استان تقدیر کرد و اظهارداشت: این حضور و فرهنگ سازی موجب شده در طول چند سال اخیر استان قزوین در کاهش تلفات جاده ای رتبه برتر کشور را کسب کند که با افزایش ترددها این موفقیت ارزشمند است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارامیدواری کرد با تامین اعتبارات حوزه راه و همکاری دستگاههای اجرایی زمینه ارتقای سفرهای ایمن در محورهای مواصلاتی استان فراهم گردد.

visaro.ir: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

sloblag.com: محفلی برای هم اندیشی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8016

به "جاده کورانه به رزجرد در استان قزوین چهار بانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده کورانه به رزجرد در استان قزوین چهار بانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید