جزئیات پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر

به گزارش راه ساری، معاون مشارکت های مردمی و توانمند سازی سازمان بهزیستی با اشاره به اجرای پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر، گفت: خیرین و شهروندان می توانند نذورات و کمک های خود را در 150 مکان در تهران تحویل داده یا از طریق شماره حساب واریز کنند.

جزئیات پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ذوالفقار یزدانمهر، معاون مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشوردر شبکه خبر با اشاره به برگزاری پویش ایران همدل، گفت: این پویش به صورت متمرکز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، وزارت ارتباطات، سازمان بهزیستی و صدا و سیما از عید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر اجرا می شود تا از این طریق کمک های خیرین و مردم را جمع آوری و به دست نیازمندان برسانیم.

وی با اشاره به شعار از همدیگر گره گشایی کنیم به عنوان شعار پویش ایران همدل، افزود: مردم می توانند با شماره کارت 6277607777777777 و #14* در این پویش مشارکت کرده و کمک های خود را ارائه کنند.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان، گفت: این پویش نیز با استقبال خوب مردم روبرو شد؛ به طوری که حدود 281 میلیارد تومان مشارکت نقدی و غیرنقدی به سازمان بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت پوشش آن صورت گرفت و به دست جامعه هدف رسید.

یزدانمهر با اشاره به تفاوت پویش ایران همدل با پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان، بیان داشت: تفاوت این دو پویش این است که پویش ایران همدل به صورت متمرکز بوده و مجموع کمک ها در یک شماره حساب جمع می شود و بین مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 260 هزار دانش آموز و 32 هزار دانشجو در سازمان بهزیستی، ابراز داشت: در پویش مشق مهر سال گذشته لوازم التحریر و کوله پشتی به دانش آموزان تحت پوشش داده شد که امسال نیز این پویش اجرا خواهد شد. همچنین رئیس بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی کرده تا به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش تبلت کمک آموزشی اهدا کند.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه های جمع آوری نذورات هیأت های مذهبی و خیرین در ماه محرم، یادآور شد: بسته های معیشتی و بهداشتی ـ درمانی در اختیار مددجویان، معلولان، سالمندان، دانش آموزان و دانشجویان قرار می گیرد؛ ضمن اینکه با همکاری شهرداری و هیأت های مذهبی، 150 مکان در تهران مشخص شده تا نذورات و کمک های خیرین جمع آوری و بین مددجویان این سازمان توزیع شود.

یزدانمهر با اشاره به جمع آوری جیره خشک نذورات مردم در هیأت های مذهبی و توزیع آن بین مددجویان سازمان بهزیستی، شرح داد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها یکی از اولویت های این سازمان آن است که لوازم التحریر مورد نیاز کل دانش آموزان تحت پوشش را تأمین کند.

وی با تأکید بر اینکه وسایل بهداشتی، دارویی و درمانی همچنان از اقلام مورد نیاز مراکز نگهداری سالمندان و معلولان سازمان بهزیستی است، گفت: امیدواریم با این کمک ها همه مددجویان و خانواده های تحت پوشش بتوانند از کمک های معیشتی و نذورات مردم استفاده کنند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کانادا: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11245

به "جزئیات پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید