جنارو گتوسو: سبک بازی آتالانتا بی نظیر است، پیاتک حرف نمی زند، گل می زند!

به گزارش راه ساری، جنارو گتوسو رجحان در بازی برابر آتالانتا را برای تیمش بسیار مهم می داند.

جنارو گتوسو: سبک بازی آتالانتا بی نظیر است، پیاتک حرف نمی زند، گل می زند!

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آتالانتا در هفته بیست وچهارم رقابت های سری A ایتالیا از اهمیت این جدال برای آینده روسونری سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان گفت: آتالانتا از لحاظ سبک بازی بی همتاست و فوتبال خوبی ارائه می نماید، پس باید آماده باشیم. ما با تمرکز و عزم خوبی تمرین نموده ایم. باید شخصیت مان را در زمین نشان دهیم، خوب بازی کنیم و از لحاظ تاکتیکی همه جای زمین را پوشش دهیم. برای اینکه بازیکنان ما تجربه لازم برای موفقیت را به دست بیاورند، موظفیم در این گونه بازی ها بجنگیم.

هنوز 15 بازی باقی مانده است و امتیازات زیادی برای جمع آوری وجود دارد.، گتوسو با بیان این جمله خاطر نشان کرد: رومانیولی کاپیتان جوانی است و خوب پیشرفت می نماید. او راه کسب احترام را خوب می داند و باید به همین شیوه ادامه دهد. گاهی برای به بازو بستن کاپیتانی، باید منسجم بود و السیو این توانایی را دارد.

وی ضمن تمجید از مهاجم لهستانی میلان گفت: انتظار چنین عملکردی را از پیاتک داشتم. او زیاد حرف نمی زند و فقط دروازه را باز می نماید. بازیکن جدید ما عاشق بازی کردن است و از این نظر، شبیه زاپاتاست.

سرمربی میلان توضیح داد: پیروزی میلان می تواند پیغام مهم و قدرتمندی برای رقبا باشد، اما هنوز بازی های زیادی در پیش داریم. چالهان اوغلو و پاکتا در تعویض پست های شان خیلی خوب هستند. می توانیم در محوطه جریمه بهتر شویم و افراد بیشتری داشته باشیم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1391

به "جنارو گتوسو: سبک بازی آتالانتا بی نظیر است، پیاتک حرف نمی زند، گل می زند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنارو گتوسو: سبک بازی آتالانتا بی نظیر است، پیاتک حرف نمی زند، گل می زند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید