حمله طرفداران خشمگین رم به اتوبوس حامل بازیکنان جالوروسی

به گزارش راه ساری، خبرنگاران: شمار زیادی از طرفداران نیمه قرمز پایتخت ایتالیا که از شکست تیم شان در فینال جام حذفی خشمگین بودند به اتوبوس حامل بازیکنان جالوروسی حمله ور شدند.

حمله طرفداران خشمگین رم به اتوبوس حامل بازیکنان جالوروسی

به گزارش خبرنگاران، به دنبال شکست شب گذشته رم در فینال کوپا ایتالیا، طرفداران این تیم همانطور که انتظار می رفت دست به اغتشاش زدند که در این بین گروهی از طرفداران دو آتشه با حمله به اتوبوس حامل بازیکنان رم، اشیایی از قبیل سنگ و چوب به سمت آن پرتاب کردند.

جالوروسی که این فصل در لیگ ایتالیا هیچ چیزی نتوانست کسب کند، امیدوار بود با فتح جام حذفی سهمیه لیگ اروپا فصل آینده را به دست آورد اما با قبول شکست یک بر صفر برابر لاتزیو آن را هم از دست داد. این اتفاق طرفداران خشمگین رم را که یک فصل شاهد ناکامی تیم شان بودند از کوره به در برد و آنها را وادار کرد با انواع و اقسام اشیاء خشم شان را روی اتوبوس حامل بازیکنان جالوروسی که در حال برگرداندن آنها به زمین تمرینی تیم بود تخلیه نمایند.

طرفداران علاوه بر صدمه رساندن به اتوبوس رمی ها، یکصدا شعار های توهین آمیزی علیه اعضای تیم خود سر دادند و با مزدور خطاب کردن بازیکنان، جیمز پالوتا، فرانکو بالدینی و والتر سایاتینی، مالک و 2 مدیر باشگاه را در ناکامی این فصل تیم مقصر اصلی دانستند. در نهایت دخالت نیروهای امنیتی و پلیس ضدشورش رم مانع از ادامه این اعتراضات شد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4790

به "حمله طرفداران خشمگین رم به اتوبوس حامل بازیکنان جالوروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله طرفداران خشمگین رم به اتوبوس حامل بازیکنان جالوروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید