حکمرانی مجازی، تحقیقات جدی سنای آمریکا از اینستاگرام، فیس بوک از آسیب به نوجوانان مطلع بوده است

به گزارش راه ساری، پس از آنکه گزارشی در نشریه وال استریت ژورنال نشان داد فیس بوک از آسیب احتمالی اینستاگرام به دختران نوجوان مطلع است، کمیته بازرگانی سنای آمریکا تصمیم گرفت تحقیقاتی در مورد شرایط حمایت از کاربر در فیس بوک انجام دهد.

حکمرانی مجازی، تحقیقات جدی سنای آمریکا از اینستاگرام، فیس بوک از آسیب به نوجوانان مطلع بوده است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، سناتورهای آمریکایی در جلسه اخیر از برنامه های فیس بوک برای حفاظت بهتر از کاربران جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتقاد کردند و با استفاده از تحقیقات داخلی فاش شده، نشان دادند که غول رسانه های اجتماعی از نحوه آسیب رساندن برنامه اینستاگرام به سلامت روان نوجوانان مطلع است.

پس از آنکه گزارشی در نشریه وال استریت ژورنال نشان داد فیس بوک از آسیب احتمالی اینستاگرام به دختران نوجوان مطلع است، کمیته بازرگانی سنای آمریکا تصمیم گرفت تحقیقاتی در خصوص شرایط حمایت از کاربر در فیس بوک انجام دهد.

ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات هم گفت: شواهد به خوبی نشان می دهد فیس بوک از تأثیرات مضر شبکه اجتماعی اینستاگرام بر بچه ها مطلع بوده و این حقایق و یافته ها را پنهان نموده است.

تد کروز، سناتور جمهوری خواه اهل تگزاس هم از فیس بوک خواست تا تحقیقات کامل خود را در خصوص پیوندهای بین اینستاگرام و خودکشی نوجوانان منتشر کند و گفت: شما تنها بخشی از تحقیقات را انتخاب نموده اید که فکر می کنید به شرایط کنونی شما یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14347

به "حکمرانی مجازی، تحقیقات جدی سنای آمریکا از اینستاگرام، فیس بوک از آسیب به نوجوانان مطلع بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکمرانی مجازی، تحقیقات جدی سنای آمریکا از اینستاگرام، فیس بوک از آسیب به نوجوانان مطلع بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید