خبرنگاران سرمربی بایرن مونیخ: بارسلونا فقط مسی نیست

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در فاصله یک روز تا ملاقات مهم تیمش در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: بارسلونا فقط لیونل مسی نیست و آنها مجموعه ای الهام بخش محسوب می شوند.

خبرنگاران سرمربی بایرن مونیخ: بارسلونا فقط مسی نیست

تیم های بایرن مونیخ آلمان و بارسلونای اسپانیا، پنجشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می فرایند.

با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا، ملاقاتهای یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال به صورت تک بازی و در پرتغال پیگیری می گردد.

بر این اساس، هانسی فیلیک در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل بارسلونا، گفت: به بارسلونا احترام می گذاریم، چراکه طی چند دهه گذشته یکی از تیم های قدرتمند در اروپا بوده اند.

وی اضافه نمود: آنها الهام بخش مربیان و باشگاههای بسیاری با سبک و سیاق خود هستند. روش آنها می تواند همیشه الهام بخش باشد و بازیکنان سطح اول زیادی دارند. بارسا فقط مسی نیست و بازیکنانی مثل پیکه، سوارز، ترشتگن و گریژمان نیز در این تیم حاضر هستند.

فیلیک ادامه داد: برنامه خاصی برای این بازی داریم و امیدواریم به نتیجه برسد. در چنین مسابقاتی همیشه شانس هم می تواند دخیل باشد اما ما باید به خودمان ایمان داشته باشیم و با اعتماد به نفس عمل کنیم.

وی مقاسیه لوندوفسکی و مسی را اشتباه دانست و مطرح نمود: لواندوفسکی یک شماره 9 کلاس جهانی است و کیفیت بالایی در محوطه جریمه دارد. از سوی دیگر، مسی سال ها بهترین بازیکن جهان بوده و نمی دانم که آیا بازیکن دیگری مثل وجود خواهد داشت یا خیر. بدیهی است که او یک بازیکن در کلاس جهانی است و در خصوص چگونگی تقابل با او فکر نموده ایم.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11115

به "خبرنگاران سرمربی بایرن مونیخ: بارسلونا فقط مسی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی بایرن مونیخ: بارسلونا فقط مسی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید