خدمات طراحی و ساخت ویلا

به گزارش راه ساری، ما در مجموعه کومه سرا یک مفهوم منحصر به فرد برای مشتری ارائه می دهیم که به دنبال ساخت ویلا و بازسازی ساختمان با آخرین تکنیک های ساخت و ساز و امکانات است؛ اگر میخواهید یک خانه برای استفاده خود یا برای سرمایه گذاری با حداکثر بازده ایجاد کنید، ما در شرکت کومه سرا، احتیاج شما و اصول خود را در خط مقدم قرار می دهیم.

خدمات طراحی و ساخت ویلا

شرکت کومه سرا به شما در طول پروژه ساختمانی به طور کامل یاری خواهد نمود، از خرید زمین، طراحی و توسعه، بازسازی ساختمان ، تحویل خانه و حتی بازاریابی مورد احتیاج برای فروش مجدد آن.

ما با بهترین شرکا در زمینه ساخت و ساز و طراحی مانند معماران معروف، معماران فنی و شرکت های ساختمانی مشغول به کار هستیم.

مراحل ساخت ویلای دلخواه

پیدا کردن زمین مناسب

هنگامی که به ساخت ویلا یا بازسازی ساختمان ویلا فکر می کنید موقعیت زمین آن یکی از مهم ترین جنبه ها است. اگر قبلا زمین مورد نظر خود را خریداری نموده اید، باید به محدودیت های زمین مانند ترکیب خاک، جهت گیری، توپوگرافی و … توجه کافی داشته باشید.

پس از انتخاب یک مکان مطلوب برای ساخت ویلا باید مواد و مصالحی را که میخواهید با آنها ویلا بسازید انتخاب کنید

تیم ما هر زمان برای دیدار با شما و بحث در خصوص پروژه شما آماده است. جلسه اول فرصتی است که ما بتوانیم در خصوص پروژه و بودجه شما بدانیم تا بتوانیم پیش نویس اولیه درخواست شما را با هم توسعه دهیم.

طراحی ویلای رویایی شما

خانه خود را با ما طراحی کنید و با معماران حرفه ای ما مشورت کنید، این کار تخصص ماست و بر اساس آنچه احتیاج شماست و رویایی که برای ساخت ویلای خود دارید تمام جنبه های طراحی را در نظر خواهیم داشت:

طراحی فضای داخلی ، طراحی چشم اندازها و مناطق کاربری ، در نظر دریافت و قراردادن پنجره ها با حداکثر کارایی انرژی ، طراحی مناسب و آماده سازی برای حل مسائل آب و لوله کشی و…

مجوز ساخت ویلا

هنگامی که درباره طراحی و نقشه ساخت ویلا، پیروز به هماهنگ کردن ایده ها و بودجه شدیم، کسب مجوز ساخت آغاز می گردد.

ما از طرف شما برای مجوز ساخت و ساز اقدام می کنیم، و در این مرحله به جهت تسهیل کار شما به یاری شما خواهیم آمد:

دریافت مجوزهای لازم ، دریافت وام ساختمانی در صورت لزوم ، دریافت بیمه ساخت و ساز ، تأمین مصالح ساختمانی مناسب ، آماده سازی و تجزیه و تحلیل هزینه تقریبی و تدوین بودجه ساخت ویلا و…

آغاز ساخت ویلا

تیم کومه سرا به بهترین شکل ممکن اجرای این کار را انجام خواهد داد تا از هر خطایی که ممکن است به عوارض سنگین و هزینه های غیر ضروری اقتصادی برسد، جلوگیری کند و انجام این کار شامل تمام کارهای دستی و ماشینی می گردد که به طور موقت یا دائمی شکل زمین را تغییر می دهد.

این مرحله به صورت زیر خلاصه می گردد:

گودبرداری زمین، پی ریزی ساختمان، ریختن بنیاد بتن که بر روی آن ساختمان ساخته خواهد شد، راه اندازی خطوط ساختمان، تنظیم سقف و عایق و…

همچنین این مرحله، مربوط به ضد آب ساختن و عایق بندی ساختمان می گردد که شامل موارد زیر می گردد:

استقرار سقف و نصب درب ها و پنجره ها، ساخت دیواره ها و سقف کاذب، قرار دادن علائم برای تنظیم سقف، تنظیم تراس ها در مکان های صحیح، نصب بام نمدی به عنوان یک مانع برای رطوبت موجود، نصب سایدینگ خارجی و ویژگی های بیرونی مانند پنجره ها و درها، نصب سقف نهایی و…

ساخت و ساز داخلی ویلا

انتخاب موقعیت دیوارها، انتخاب درها و یراق آلات داخلی با توجه به بودجه و سلیقه شما،انتخاب محل قرارگیری سقف و دیوار کاذب، انتخاب کفپوش و…

در این مرحله باید توجه زیادی به جزییات ساخت ویلا گردد و تمام نکات مورد آنالیز قرار گیرد تا اشتباهات احتاقتصادی در دکوراسیون داخلی ایجاد نگردد چون ممکن است اثرات نامطلوب بر کیفیت زندگی داشته باشد.

نصب ملزومات

در این مرحله، ما نصب مجموعه آشپزخانه، مجموعه حمام، نقاشی و خیلی چیزهای دیگر را آغاز می کنیم. همچنین، این مرحله ای است که ما به موارد زیر می پردازیم:

آنالیز اتصالات لوله کشی، تر و تمیز کردن و دیزاین مجدد دیوارها بر اساس سلایق شما، رنگ آمیزی، کاغذ دیواری و نصب پوشش های دیوار، نصب کفپوش، آنالیز و نصب سقف و دیوارکاذب، نصب وسایل روشنایی اتاق ها و سرویس ها و…

کلید خانه خود را دریافت کنید

این خاتمه پروژه ساخت و ساز است. اکنون می توانید طرح نهایی را با نصب و راه اندازی دکوراسیون مطلوب داخلی خود سازماندهی کنید و از ساخت ویلای رویایی خود لذت ببرید.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4461

به "خدمات طراحی و ساخت ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات طراحی و ساخت ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید