درخواست عجیب بشار رسن از طرفداران

به گزارش راه ساری، بشار رسن که این روز ها با پیشنهاد یک تیم قطری روبرو شده و برای جدایی از پرسپولیس اصرار دارد، در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی منتشر نموده و در آن بار دیگر روی موضع خود تاکید نمود.

درخواست عجیب بشار رسن از طرفداران

بشار در این ویدیو خطاب به طرفداران پرسپولیس گفت: امشب قرار بود برای شما لایو (پخش زنده) بروم، اما چون من زیاد فارسی بلد نیستم و شاید زبان مرا متوجه نشوید، نتوانم خوب شرح بدهم. می خواهم راحت تر حرف بزنم، چون فارسی حرف زدن برای من خیلی سخت است. کوشش می کنم کلمه ای را اشتباه نگویم.

او اضافه نمود: دیشب استوری گذاشتم، اما طرفداران گفتند شاید این صحبت های بشار نیست بلکه یکی این استوری را درست نموده و آن را در صفحه اش گذاشته، اما این موضوع جدایی تصمیم خودم و خانواده ام است. هر بازیکنی دنبال آینده خود، زندگی و خانواده اش است. برای احترام گذاشتن به طرفداران، قراردادم با پرسپولیس، مربیان، کادر فنی و بازیکنان، از قطر به ایران آمدم، زیرا با این تیم قرارداد دارم.

هافبک عراقی پرسپولیس ادامه داد: چند جلسه با رسول پناه داشتیم، اما برای جدایی به توافق نرسیدیم. وی و گل محمدی حق دارند و می گویند به من احتیاج دارند، اما باید یک موضوع را بگویم. پرسپولیس با 12-13 بازیکن به فینال رسید. با برانکو چند جام گرفتیم، با کالدرون به صدر جدول رسیدیم و پس از آن آقا یحیی به تیم آمد که با این مربی هم قهرمان شدیم و بار دیگر به فینال آسیا رسیدیم.

رسن اضافه نمود: در این سه سال و شش ماه مدیرانی به نام طاهری، گرشاسبی، عرب، انصاری فرد و رسول پناه را دیدم. بازیکنانی آمدند و بازیکنان جدیدی در این مدت به پرسپولیس آمدند، اما با همه آن ها جام گرفتیم. دلیل پیروزیت ما هم حمایت و تشویق بازیکنان از سوی طرفداران بود. در اینستاگرام می بینم می گویند بشار زحمت کشید، اما فقط من نیستم بلکه همه بازیکنان زحمت می کشند. هر بازیکنی به پرسپولیس می آید، باید زحمت بکشد و خودش می داند کجا بازی می نماید.

او گفت: خیلی سخت حرف می زنم. اینستاگرام خود را قفل کردم، زیرا می بینم طرفداران و طرفداران بشار دوست دارند بمانم و با دیدن این موضوع خیلی ناراحت می شوم. اکنون اینستاگرام خود را باز نموده و پس از گذاشتن این فیلم دوباره آن را قفل می کنم. خیلی به طرفداران پرسپولیس علاقه دارم و این موضوع را در مصاحبه های قبلی ام گفته ام، اما مهم ترین موضوع آینده خودم است.

هافبک عراقی پرسپولیس اضافه نمود: بازیکن ایرانی نیستم و یک روزی کلا می روم، اما اکنون با احترام و محبت آمیز با پرسپولیس این مشکل را حل می کنم. دنبال فسخ و این چیز ها نیستم. مسائل زیادی داشتم. شب گذشته یک و نیم تا دو ساعت صحبت نموده و به مدیران باشگاه گفتم بیشتر جلسات قبلی ام با مدیران باشگاه 2-3 دقیقه بود و می گفتند بشار پول نداریم و 4-5 ماه صبر کن که من هم می گفتم اوکی.

بشار توضیح داد: تصمیم جدایی تنها برای خودم نیست و تا به امروز هم با مدیران باشگاه به توافق نرسیده ایم. سه سال است با همه بازیکنان زحمت کشیدیم و طرفداران را شادمان کردیم. در این سال ها مسائل زیادی داشتیم. در این تیم مصدوم شدم. هیچ وقت فراموش نمی کنم وقتی مادرم فوت کرد، صد هزار نفر در استادیوم مرا صدا زده و به من تسلیت گفتند. خدا را شکر آن سال به فینال رسیدیم. پس از فوت مادرم همه مردم ایران به ویژه طرفداران پرسپولیس کنارم بودند.

او ادامه داد: اکنون می خواهم از من حمایت کنید. تصمیم خودم را گرفته ام، اما باشگاه اجازه نمی دهد و حق هم دارد، اما برای آینده و زندگی خودم می خواهم بروم. خدا را شکر باشگاه الان شرایط خوبی دارد. تیم به فینال آسیا رفته و اکنون بازیکن داریم. با 12-13 بازیکن به فینال رفتیم. 4-5 بازیکن از پرسپولیس رفتند، اما پرسپولیس پیروز بود. جدایی هیچ بازیکنی روی پیروزیت تیم تاثیر نگذاشته و خدا را شکر تیم پیروز است. طرفداران از من من حمایت نموده و می گویند بشار معرفت داشت، با مصدومیت و فوت مادرش بازی کرد.

این بازیکن اضافه نمود: از شما می خواهم به من یاری نموده و از باشگاه، سرمربی و کادر فنی بخواهید. انشاءالله خیر است. به هر حال هر بازیکنی از این تیم می رود، اما انشاءالله همواره پرسپولیس پیروز، پیروز و قهرمان آسیا باشد. از الان به بعد طرفدار این تیم هستم و انشاءالله به تیم دیگری می روم عاشق پرسپولیس می مانم. طرفداران پرسپولیس با شرایط خوب و بد از من حمایت کردند. آن ها وقتی مرا در خیابان یا مقابل باشگاه پرسپولیس می بینند می گویند پیروز باشی و تشکر می کنم و تا آخر عمر آن را فراموش نمی کنم. بهترین دوران زندگی ام را در پرسپولیس داشتم.

رسن اضافه نمود: انشاء الله بهتر می گردد، اما فکر می کنم در تیم دیگری، مثل طرفداران این تیم پیدا نمی کنم. انشاءالله همچنان از من حمایت می کنید. منتظر طرفداران هستم و آن ها از تیم پرسپولیس حمایت می نمایند تا دوباره قهرمان لیگ گردد و پیروزیت ها را ادامه بدهد. طرفداران را دوست دارم و امیدوارم همه مردم ایران و طرفداران پرسپولیس از این ویروس کرونا سلامت باشند.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12075

به "درخواست عجیب بشار رسن از طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب بشار رسن از طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید