در جریان خصوصی سازی سرخابی ها نیستم، پرچم ژاپن را دیدم

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی بدون گل تیم پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. البته بارش رحمت الهی تا حدودی بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت اما ما می توانستیم برنده این دیدار باشیم. موقعیت های خوبی از دست دادیم و باید برنده این دیدار می شدیم.

در جریان خصوصی سازی سرخابی ها نیستم، پرچم ژاپن را دیدم

گرشاسبی در خصوص آوردن پرچم ژاپن توسط طرفداران تراکتورسازی گفت: بله، کاملا پرچم های ژاپن را دیدم و برای طرفداران تراکتور متاسفم که دست به چنین کاری زدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که مالک باشگاه تراکتور گفته است فحاشی از سوی طرفداران پرسپولیس اجرا شده و برای کانون طرفداران پرسپولیس متاسف است، اضافه کرد: قضاوت را به مردم می سپارم. همه دیدند که طرفداران تراکتور از آغاز بازی تنها به پرسپولیس توهین می کردند و مرتب با طرفداران پرسپولیس درگیر بودند. ما روی سایت باشگاه از طرفداران خواستیم که آرامش خود را حفظ نمایند. آنها هم چنین کاری کردند اما رفتار طرفداران تراکتور باعث شد تا طرفداران پرسپولیس به خشم آمده و جواب آنها را بدهند.

گرشاسبی در خاتمه در مورد اینکه گفته می گردد قرار است به زودی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند گفت: من در این مورد بی خبرم و مسئولان باید پاسخگو باشند.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 816

به "در جریان خصوصی سازی سرخابی ها نیستم، پرچم ژاپن را دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جریان خصوصی سازی سرخابی ها نیستم، پرچم ژاپن را دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید