دستیار صوتی گوگل به زودی زبان همه را می فهمد

به گزارش راه ساری، دستیار صوتی شرکت گوگل به زودی هر زبانی را که با آن صحبت گردد، می فهمد.

دستیار صوتی گوگل به زودی زبان همه را می فهمد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، گوگل در حالی که چیزی تا آغاز کنگره دنیای موبایل (26 فوریه تا 1 مارس) در بارسلونای اسپانیا باقی نمانده، بعضی از ویژگی های زبانی جدید هیجان انگیز را برای دستیار صوتی خود اعلام نموده است.

دستیار گوگل طی امسال ویژگی های چندزبانه خواهد داشت، به این معنی که افرادی که در طول روز با زبان های مختلفی صحبت می نمایند، می توانند به راحتی و با هر زبانی که تمایل دارند با این دستیار ارتباط برقرار نمایند.

دستیار گوگل قادر به شناسایی زبانی خواهد بود که شما در حال صحبت با آن هستید. این ویژگی برای اولین بار در زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی در دسترس خواهد بود، اما پشتیبانی از زبان های بیشتر برنامه ریزی شده است.

در حالی که دستیار گوگل در حال حاضر به 8 زبان در دسترس است، این شرکت میخواهد در سال 2018 این تعداد را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

در سرانجام سال، گوگل میخواهد دستیار را در بیش از 30 زبان دنیا، که شامل 95 درصد از تلفن های اندروید در سراسر دنیا می باشد، در دسترس قرار دهد و بتوانند از دستیار استفاده نمایند.

زبان های برنامه ریزی شده برای ارائه در آینده نزدیک شامل هلندی، هندی، دانمارکی، اندونزیایی، نروژی، سوئدی و تایلندی در آیفون و اندروید است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7085

به "دستیار صوتی گوگل به زودی زبان همه را می فهمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار صوتی گوگل به زودی زبان همه را می فهمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید