دعوای لیگ زودتر از مسابقات شروع شد، دود اختلافات در چشم فوتبال

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، همه چیز از اظهارات صبح روز شنبه حسین کلهر مجری برنامه زنده سلام صبح بخیر که از شبکه سه پخش می شد، شروع شد. کلهر که جای تلویزیون را با محافل شخصی اشتباه گرفته بود، آگاهانه و با علم به اینکه اظهاراتش چه پیامدهای ناگواری خواهد داشت، صحبت های سخیفی را درباره لوگوی باشگاه استقلال مطرح نمود. این مجری در ادامه دلیل این اظهاراتش را کل کل با دیگر عوامل تهیه کننده برنامه مطرح نمود و پیشنهاد مضحکی برای طراحی لوگوی جدید این باشگاه داد.

دعوای لیگ زودتر از مسابقات شروع شد، دود اختلافات در چشم فوتبال

هنوز ساعاتی از بازتاب گسترده این توهین در رسانه ها و فضای مجازی نگذشته بود که باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد تا زمان عذرخواهی رسمی سازمان صداوسیما همکاری خود را با این سازمان قطع خواهد کرد.

بعد از آن هم کلهر با انتشار فیلمی از هواداران و اعضای تیم استقلال به خاطر حرف هایش عذرخواهی کرد اما کار از کار گذشته بود و تعدادی از هواداران پرسپولیس هم در فضای مجازی با بازنشر این فیلم، به موضعگیری های تند علیه رقیب دیرینه دامن زدند.

بالا دریافت اختلافات هواداران دو تیم تا جایی پیش رفت که سامان گوران بازیگر طنز خنده بازار هم وارد ماجرا شد. گوران که هوادار استقلال است، فیلمی از خودش منتشر کرد و اظهاراتی را بر زبان آورد که هر فردی را از شدت تعجب میخکوب می کند. گوران در این کلیپ کوتاه ضمن بی احترامی به بازیکنان سابق و فعلی باشگاه، همانند کلهر لوگوی پرسپولیس را به تمسخر گرفت و مطرح نمود که حیوانات طراحی شده در لوگوی پرسپولیس، گاو هستند!

این توهین هم همانند صحبت های مجری شبکه سه با واکنش های تندی در فضای مجازی روبرو شد و آتش اختلافات هواداران دو تیم را شعله ورتر کرد. باشگاه پرسپولیس و فرشاد احمدزاده هم از این بازیگر شکایت کردند تا این ماجرا وارد ابعاد جدیدی شود.

به این ترتیب در حالی که هنوز لیگ برتر شروع نشده، دعواهای هواداران به سرکردگی افرادی که پسوند فرهنگی را در کارهایشان یدک می کشند، به اوج رسیده است.

امید است هواداران فوتبال ایران بخصوص هواداران استقلال و پرسپولیس با خویشتن داری و بی توجهی به اظهارات توهین آمیز، در جهت انسجام فوتبال ایران حرکت کنند و کاری به حاشیه هایی که می تواند آثار ویرانگری در فوتبال بر جای بگذارد، نداشته باشند.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4137

به "دعوای لیگ زودتر از مسابقات شروع شد، دود اختلافات در چشم فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای لیگ زودتر از مسابقات شروع شد، دود اختلافات در چشم فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید