ذوالفقارنسب: دفاع کاشیما بازی را خسته کننده کرد، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس باید حفظ شوند

به گزارش راه ساری، یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بسته و دفاعی بازی کردن تیم ژاپنی باعث شد تا پرسپولیس نتواند مقابل کاشیما نتیجه دیدار رفت را جبران کند.

ذوالفقارنسب: دفاع کاشیما بازی را خسته کننده کرد، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس باید حفظ شوند

بیژن ذوالفقارنسب، مربی پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس کار بزرگی را انجام داد. کسی از تیمی که مجموعاً 12، 13 بازیکن دارد انتظار فینالیست شدن در قاره ای را که تیم های بزرگ آن هزینه های میلیون دلاری انجام می دهند، ندارد. پرسپولیس تا این جا هم خوب عمل کرد و شایستگی اش کم تر از قهرمانی نبود.

او درباره عملکرد سرخ ها در بازی برگشت مقابل کاشیما نیز اظهار کرد: جو استادیوم به نفع شاگردان برانکو بود اما بازی کیفیت جالبی نداشت و چیزی که برای فینال آسیا انتظار داشتیم را ندیدیم. دو تیم ضعیف بازی کردند و عملکرد بازدارنده تیم ژاپنی به سرد و بی روح بودن این بازی یاری کرد.

ذوالفقارنسب ادامه داد: البته پرسپولیس یارای مقابله و بازگشت برابر کاشیما را نداشت زیرا آن ها نه بازیکن کافی داشتند و نه توان جسمی مناسب. پرسپولیس سفر طولانی ای از تهران به ژاپن و از ژاپن به تهران داشت که این باعث خستگی دوچندان شاگردان برانکو شد. کاشیما تمام راه های نفوذ پرسپولیس را مصدود نموده بود و بازیکنان این تیم ژاپنی به خوبی مقابل پرسپولیس دفاع کردند و به چیزی که می خواستند، رسیدند.

وی در خاتمه درباره تکرار قهرمانی در لیگ و فینالیست شدن در آسیا در صورت اضافه شدن چهار بازیکن مهم این تیم در نیم فصل گفت: من به آینده این پرسپولیس خوشبین هستم. باید مدیریت و کادر فنی پرسپولیس حفظ گردد تا این تیم بتواند این موفقیت ها را دوباره تکرار کند. پرسپولیس می تواند با اقتدار دوباره در لیگ قهرمان گردد و فینالیست آسیا گردد و سپس بتواند مدال طلای این مسابقات را به دست بیاورد.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 677

به "ذوالفقارنسب: دفاع کاشیما بازی را خسته کننده کرد، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس باید حفظ شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: دفاع کاشیما بازی را خسته کننده کرد، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس باید حفظ شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید