رزیتا علیپور به ملاقات نهایی راه یافت، کوشش بهمنیار برای مدال برنز

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ جهانی کاراته سریA عصر امروز به وقت تهران با حضور 466 کاراته کا از 65 کشور به میزبانی شیلی در سانتیاگو شروع شد. رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم بانوان ایران پیروز شد با غلبه بر تمامی رقبا راهی ملاقات پایانی گردد.

رزیتا علیپور به ملاقات نهایی راه یافت، کوشش بهمنیار برای مدال برنز

وی کار خود را با پیروزی 5 بر صفر برابر جولیا آنجلوچی از ایتالیا شروع کرد و در ادامه 3 بر یک مقابل کارولینا ویدلا از شیلی به فزونی رسید و سپس 3 بر صفر در پیکار با لیلا هورتالت از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

علیپور در این مرحله هم مروه کوبان از ترکیه دارنده طلای قهرمانی اروپا 2019 و یک طلا و یک برنز کاراته وان های 2019 را 8 بر صفر این حریف را شکست داد. وی روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف جوانا رکویچ از صربستان می رود.

در وزن 50- کیلوگرم که 25 تکواندوکار حضور داشتند، سارا بهمنیار پس از یک دور استراحت، کار خود را با فزونی 7 بر صفر مقابل دی الیورا از برزیل شروع کرد و سپس آیچا سایا از مراکش را 4 بر 2 شکست داد و در ادامه 6 بر 2 نتیجه را به سراپ اوزچلیک از ترکیه دارنده 6 طلا، یک نقره و 2 برنز کاراته وان های 2019، برنز قهرمانی اروپا 2019، یک طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی دنیا واگذار کرد و راهی ملاقات رده بندی شد.

طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم در میان 34 کاراته کای حاضر ابتدا جولیانا نواک از آرژانتین را 4 بر صفر شکست داد در ادامه گابریلا سروین از پاراگوئه را 8 بر صفر از پیش رو برداشت و در سومین مبارزه 4 بر 2 نتیجه را به سارا کاردین از ایتالیا واگذار کرد و باید برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد مبارزه کند.

این مسابقات در شیلی ادامه دارد.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7521

به "رزیتا علیپور به ملاقات نهایی راه یافت، کوشش بهمنیار برای مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیتا علیپور به ملاقات نهایی راه یافت، کوشش بهمنیار برای مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید