زمان شروع آموزش دانشجویان دکتری، امکان اعتراض به نتایج آزمون تا 10 آبان

به گزارش راه ساری، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان دکتری تا 10 آبان ماه جاری فرصت اعتراض دارند، گفت: آغاز نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود.

زمان شروع آموزش دانشجویان دکتری، امکان اعتراض به نتایج آزمون تا 10 آبان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه، اول آبان ماه امسال منتشر شد، افرادی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل های تحصیلی اعلام شده است ، برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز سه شنبه، 6 آبان می توانند به سایت اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

وی در ادامه در مورد زمان آغاز سال تحصیلی پذیرفته شدگان دکتری، توضیح داد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آغاز نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در آنالیز و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می توانند حداکثر تا تاریخ 10 آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند.

زرین خاطر نشان کرد: پس از ثبت درخواست داوطلبان آزمون فوق، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری به وسیله پیغام کوتاه ارسال می گردد. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری به وسیله پیغام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین شرایط درخواست خود آگاه شوند.

وی گفت: بدیهی است به مواردی که از طرق دیگر و یا بعد از تاریخ 10 آبان 99 واصل گردد، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین متقاضیان

درصورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12274

به "زمان شروع آموزش دانشجویان دکتری، امکان اعتراض به نتایج آزمون تا 10 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع آموزش دانشجویان دکتری، امکان اعتراض به نتایج آزمون تا 10 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید