سخنگوی کاخ سفید: 6 هزار رای ترامپ در میشیگان برای بایدن شمارش شد

به گزارش راه ساری، خبرنگاران : کایلی مک انانی عصر جمعه در صحفه توئیتری خود با اشاره به اظهارات لورا کاکس رئیس حزب جمهوری خواه در ایالت میشیگان، این مطلب را عنوان کرد.

سخنگوی کاخ سفید: 6 هزار رای ترامپ در میشیگان برای بایدن شمارش شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، لورا کاکس عصر جمعه اظهار کرد یک اشکال در نرم افزار مورد استفاده برای جدول بندی آرای بخش آنتریم میشیگان باعث شد که حداقل 6 هزار رای جمهوری خواستار برای دموکرات ها شمرده شود.

وی افزود اشتباه محاسبه، ابتدا توسط یک کارمند شهرستان گزارش شده است. یک تحقیق کوتاه نشان داد که 47 شهرستان در میشیگان نیز ممکن است دچار همان مشکل مشابه با همان نرم افزار شده باشند که می تواند باعث شود آرای جمهوری خواستار افزایش یابد.

این مقام جمهوری خواه با تاکید بر اینکه مردم میشیگان شایسته یک فرایند شفاف و روشن هستند، خواستار شمارش تمام آرای بخش آنتریم شد.

میشیگان، ایالت نبرد انتخاباتی با داشتن 16 رای الکترال است که رسانه ها از روز پنج شنبه برخلاف پیروزی ترامپ در سال 2016، بایدن را برنده این ایالت معرفی کردند.

این مساله، دستاویز جدیدی برای جمهوری خواستار شده است تا بتوانند شمارش آرا در ایالت های دیگر رقابتی را هم زیر سوال ببرند.

به نظر می رسد پفراینده انتخابات 2020 آمریکا، موضوعی نیست که به زودی بسته شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12491

به "سخنگوی کاخ سفید: 6 هزار رای ترامپ در میشیگان برای بایدن شمارش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی کاخ سفید: 6 هزار رای ترامپ در میشیگان برای بایدن شمارش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید