سرمربی تیم ملی تالو: جهان به ووشوی ایران احترام می گذارد، تیم دوئلین ایران در روسیه مدال خوشرنگی کسب می نماید

به گزارش راه ساری، ما جین وی با تمجید از ووشوی ایران گفت: ووشوی ایران یکی از شناخته ترین تیم های دنیا است و تمامی دنیا و آسیا به آن احترام می گذارند.

سرمربی تیم ملی تالو: جهان به ووشوی ایران احترام می گذارد، تیم دوئلین ایران در روسیه مدال خوشرنگی کسب می نماید

ما جین وی، سرمربی تیم ملی تالوی بزرگسالان و جوانان ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تیم تالوی جوانان و بزرگسالان گفت: در سه ماه گذشته شرایط بسیار خوبی داشتیم و تا حد امکان به آنچه می خواستیم رسیدیم و تالوکاران جوان و بزرگسال ایران به آمادگی رسیده اند. با توجه به امکاناتی که در اختیار ما نهاده شد، توانستیم به خواسته هایمان برسیم و کوشش می کنیم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی و مسابقات قهرمانی جهان در روسیه به مدال های که مدنظر است دست پیدا کنیم.

ما جین وی با تمجید از ووشوی ایران توضیح داد: ووشوی ایران یکی از شناخته شده ترین تیم های جهان است و تمامی جهان و آسیا به آن احترام می گذارند. از اینکه در کادر فنی یکی از بهترین تیم های جهان حضور دارم، راضی هستم.

وی درخصوص امکانات ووشوی ایران مطرح کرد: امکاناتی که در ایران دیده ام یکی از بهترین هاست و از اینکه موفقیت تیم ملی برای مدیریت فدراسیون ووشو تا این حد دارای اهمیت است، شادمان هستم. ایران جایی است که می توان در آن به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ملی تالوی مردان ایران در مورد شرایط جوانان تالوی ایران گفت: تالوکاران رده های سنی ایران بسیار باانگیزه هستند و برای اینکه بتوانند به تیم ملی بزرگسالان رسیده و در آن رده سنی هم حرف برای گفتن داشته باشند، احتیاج به زمان و کار زیاد دارند. مهم استعداد است که در آنها دیده می گردد.

ما جین وی با ابراز امیدواری از کسب مدال تیم دوئلین ایران در مسابقات جهانی، بیان نمود: تیم دوئلین ایران یکی از پرافتخارترین تیم هاست و مدال های متعددی کسب نموده و مطمئن باشید تغییراتی که در آن ایجاد شده همراه با تفکر بوده است و در مسابقات جهانی روسیه نیز با مدالی خوشرنگ همراه خواهد شد.

وی در خاتمه با تمجید از کادر فنی تیم ملی اعلام نمود: از غفار امانی و هادی غمخوار بعنوان همکارانم در کادر فنی تیم های جوانان و بزرگسالان تشکر می کنم که کوشش زیادی برای آماده سازی تیم داشتند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8042

به "سرمربی تیم ملی تالو: جهان به ووشوی ایران احترام می گذارد، تیم دوئلین ایران در روسیه مدال خوشرنگی کسب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی تالو: جهان به ووشوی ایران احترام می گذارد، تیم دوئلین ایران در روسیه مدال خوشرنگی کسب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید