پیمان اکبری: بازیکنان روسیه هماهنگ هستند، بازیکنانم خسته بودند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، پیمان اکبری در پایان دیدار تیم والیبال دانشجویان ایران مقابل روسیه اظهار کرد: تیم روسیه بسیار باهوش بازی کرد و با توجه به قدرت زیادی که برخوردار بود پیروز شد این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم به تازگی در رقابت های قهرمانی اروپا در باکو به عنوان سومی رسید و بازیکنان این تیم بسیار با هم هماهنگ هستند.

پیمان اکبری: بازیکنان روسیه هماهنگ هستند، بازیکنانم خسته بودند

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران اضافه کرد: روس ها از قد بلند و فیزیک خوبی برخوردار بودند و در کنار آن از تکنیک خوبی نیز بهره می بردند. البته امروز روز خوب ما نبود و نتوانستیم آنطور که باید بازی خود را به نمایش بگذاریم. البته خستگی دیدار سنگین دیروز مقابل تایلند نیز بسیار در این نتیجه تاثیر گذار بود چرا که نزدیک به سه ساعت با این تیم بازی کردیم و نتوانستیم در فرصت یک روزه به خوبی بازیکنان را ریکاوری کنیم.م.همچنین بازیکنان روسیه از تجربه بالاتری نسبت به بازیکنان بعضا کم سن و سال ما برخوردار بودند.

وی گفت: مراحل بعدی برای ما بسیار مهم تر از بازی مقابل روسیه است هر چند اگر می بردیم بهتر بود اما حال هم که بازی را واگذار کردیم خیلی مهم نیست.

اکبری درباره مصاف بعدی ایران مقابل اوکراین نیز گفت: بازی مقابل اوکراین برای ما بسیار مهم تر از بازی امروز خواهدبود. مطمئنا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این تیم راشکست دهیم و اگر پیروز به انجام این کار شویم برای نخستین بار خواهد بود که تیم والیبال دانشجویان ایران به جمع چهار تیم مرحله نهایی صعود می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران درباره علت انگیزه و تلاش کم بازیکنان ایران در دیدار مقابل روسیه گفت: اتفاقا انگیزه زیادی داشتیم اما خستگی بازی با تایلند در این بازی خیلی تاثیرگذار بود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6887

به "پیمان اکبری: بازیکنان روسیه هماهنگ هستند، بازیکنانم خسته بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان اکبری: بازیکنان روسیه هماهنگ هستند، بازیکنانم خسته بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید