سونی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 5 مارک 2 به اندروید 13 به روزرسانی می شوند

به گزارش راه ساری، این طور که به نظر می رسد، سونی میخواهد اکسپریا 1 مارک 2 و گوشی اکسپریا 5 مارک 2 را به اندروید 13 به روزرسانی کند. از آنجایی که این گوشی ها هنگام عرضه از اندروید 10 بهره می برند، یعنی سونی هم مانند سامسونگ، بعضی از گوشی های خود را به مدت سه سال از لحاظ نرم افزاری پشتیبانی خواهد نمود.

سونی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 5 مارک 2 به اندروید 13 به روزرسانی می شوند

با معرفی گوشی های سری نوت 20، سامسونگ اظهار داشت از این پس تمام پرچم دارها و بعضی از گوشی های میان رده این شرکت به مدت سه سال به روزرسانی اندروید دریافت می نمایند. یعنی آن دسته از گوشی هایی که با اندروید 9 راهی بازار شده و مشمول سیاست جدید هستند، به اندروید 12 و گوشی هایی هم که با اندروید 10 عرضه شدند، نهایتا به اندروید 13 به روزرسانی خواهند شد.

حال به نظر می رسد سونی هم میخواهد همین سیاست را در پیش بگیرد. البته این خبر فعلا در حد یک شایعه است و برای مطمئن شدن از صحت آن باید منتظر بمانیم تا خود شرکت در آینده بیانیه ای در این رابطه صادر کند. این خبر به وسیله یک وب سایت ژاپنی با نام androidnext به بیرون درز پیدا نموده و از آن جایی هم که سابقه ای از آن در اختیار نداریم، نمی توانیم به طور حتم، ادعاهای آن را تأیید کنیم.

  • مقایسه دوربین گلکسی اس 20 پلاس با سونی اکسپریا 1 مارک 2

در کنار معرفی گوشی های واجد شرایط برای دریافت اندروید 13، وب سایت یاد شده، آخرین به روزرسانی نرم افزاری برای بعضی از گوشی های سونی را هم اظهار داشت. بدین ترتیب، اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 5 مارک 2 مشمول دریافت سه سال به روزرسانی نرم افزاری شده و اندروید 13 را هم به عنوان آخرین آپدیت، دریافت می نمایند. اکسپریا 1، اکسپریا 5 و اکسپریا 10 مارک 2 نهایتا به اندروید 11 به روزرسانی می شوند. گوشی های اکسپریا 10 و 10 پلاس، اکسپریا Ace و اکسپریا 8 و 8 لایت هم با اندروید 10 به کار خود انتها خواهند داد.

این طور که به نظر می رسد، سونی میخواهد عملکرد ضعیف خود را در بازار گوشی های هوشمند، با ارائه طولانی مدت به روزرسانی نرم افزاری جبران کند. اما باز هم معین نیست آیا این اتفاق رخ دهد یا خیر. در نتیجه باید امیدوار باشیم شرکت ژاپنی به زودی بیانیه ای در این رابطه صادر نموده و کاربران را از این بابت آگاه سازد.

گفتنی است گوشی اکسپریا 5 مارک 2 هنوز معرفی نشده اما با توجه به خبر اخیری که پیرامون این محصول منتشر شد، به نظر می رسد در نمایشگاه IFA 2020 باید شاهد رونمایی از آن باشیم.

  • معینات گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 به طور کامل لو رفت

منبع: GSMArena

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11405

به "سونی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 5 مارک 2 به اندروید 13 به روزرسانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 5 مارک 2 به اندروید 13 به روزرسانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید