سامسونگ مدل میان رده گلکسی A10 را معرفی کرد

به گزارش راه ساری، سامسونگ پس از معرفی دو مدل گلکسی A30 و A50 حال از مدل ارزان تر سری گلکسی A با نام گلکسی A10 رونمایی کرد.

سامسونگ مدل میان رده گلکسی A10 را معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران، علی رغم آن که سامسونگ چند روز پیش از کنفرانس جهانی موبایل طی رویدادی از سری پرچمدار و مدل تاشو خود رونمایی کرد، اما شرکت کره ای برای رویداد MWC نیز محصولاتی برای ارائه دادن داشت. سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل دو مدل گلکسی A30 و A50 را معرفی کرد، این دو مدل از سری گلکسی A هستند که به هدف حضور در بازار گوشی های میان رده فراوری می شوند. اما این شرکت به تازگی نیز از ارزان ترین مدل این سری نیز رونمایی کرد، گلکسی A10 عضو جدید سری گلکسی A نام می گیرد.

  • طراحی، نمایشگر و دوربین

گلکسی A10 مانند دیگر مدل ها این سری به نمایشگر LCD Infinity-V مجهز شده است. این نمایشگر با 6.2 اینچ پهنا و رزولوشن 1520 در 720 پیکسل، کیفیت قابل قبولی دارد. در پایین نمایشگر حاشیه ضخیمی دیده می گردد که از دیگر مشترکات مدل های سری گلکسی A است.

پشت این مدل تماما با پلاستیک پوشانده شده، در بالا سمت چپ تنها یک عدد دوربین دیده می گردد که شاید برای مشتریان راضی کننده نباشد.

این دوربین از سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بهره می برد که از حالت ها پانوراما و عکاسی نور کم برای تصویربرداری در شب پشتیبانی می نماید.

دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسل کیفیت دارد. از دیگر نکاتی که در طراحی این مدل دیده می گردد می توان به جک 3.5 میلی متری و درگاه USB نوع C اشاره نمود.

  • مشخصات فنی

سامسونگ در این مدل از پردازنده هشت هسته ای Exynos 7884 استفاده نموده که از نظر قدرت عملکردی شبیه به اسنپدراگون 450 دارد، همچنین تنها 2 گیگابایت حافظه رم برای این مدل در نظر گرفته شده است.

حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است که با کارت حافظه تا 512 گیگابایت قابل افزایش است. این مدل به اندروید 9 مجهز شده و از باتری با ظرفیت 3400 میلی آمپر بهره می برد.

سامسونگ گلکسی A10 مانند دیگر مدل ها گلکسی A30 و A50 تا چند روز دیگر در اواسط ماه مارس به بازار عرضه می گردد. اولین کشوری که گلکسی A10 در آن ارائه می گردد، هند خواهد بود.

این مدل همچنین در سه ماهه دوم سال 2019 به بازار اروپا وارد می گردد. به احتمال بسیار بالا این مدل را در آمریکا نخواهیم دید.

گلکسی A10 در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز فراوری شده و قیمت آن در هند 8490 روپیه اعلام شده که با تبدیل آن حدود 120 دلار و 150 یورو قیمت خواهد داشت.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1600

به "سامسونگ مدل میان رده گلکسی A10 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ مدل میان رده گلکسی A10 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید