شرط اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور

به گزارش راه ساری، تیم کوک در مصاحبه ای به حذف پارلر از اپ استور اشاره نمود و گفت این اپ باید بازبینی پست هایش را ارتقا دهد و اظهار امیدواری کرد در صورت پیروی از قوانین آن را به اپ استور برگرداند.

شرط اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور

در هفته جاری شبکه اجتماعی پارلر در اپ استور گوگل و اپل و همچنین سرورهای وب آمازون حذف شد. دلیل این امر نقش پارلر در برنامه ریزی برای خشونت های منتهی به شورش در کنگره آمریکا و انتشار محتوای مروج خشونت عنوان شده بود.

البته مدیر ارشد اجرایی این شبکه اجتماعی نسبت به اقدام سه شرکت اعتراض و حتی از آمازون شکایت و ادعا کرد عدم سرویس رسانی برای پارلر نقض قوانین آنتی تراست (ضدانحصار) است.

این درحالی است که تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در یک مصاحبه تلویزیونی امکان بازگشت پارلر به اپ استور این شرکت را بیان نمود. او درباره حذف پارلر توضیحاتی داد و اضافه کرد: این شبکه اجتماعی باید میزان بازبینی پست هایش را ارتقا دهد. چالش فعلی شبکه اجتماعی بازبینی است و در آن نمونه هایی از تهییج برای خشونت دیده می گردد.

کوک به طور خاص جان متز مدیر ارشد اجرایی پارلر را خطاب قرار داد زیرا او از تصمیم اپل برای حذف اپ در اپ استور انتقاد نموده بود.

او درباره احتمال بازگشت شبکه اجتماعی مذکور به اپ استور گفت: امیدواریم این اپ را به فروشگاهمان برگردانیم. ما قوانینی برای اپ استور وضع نموده ایم که پارلر بعضی از آنها را نقض می نماید. ما فقط می خواهیم این شبکه اجتماعی قوانین ما را رعایت کند.

اپل قبل از حذف پارلر از فروشگاه مجازی خود به آن 24 ساعت فرصت داد تا آنچه که نقض قوانین به شمار می آید، رفع کند.

متز در مصاحبه ای درباره پارلر گفته بود: آنها ادعا می نمایند دلیل این امر خشونت در پلتفرم است. این استانداردهای دوگانه و و حشتناک اپل و بقیه شرکت های عظیم فناوری را نشان می دهد که در جامعه اجرا می نمایند.،مهر

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13652

به "شرط اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط اپل برای بازگشت پارلر به اپ استور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید