شرط پوچتینو برای قبول سرمربیگری منچستریونایتد

به گزارش راه ساری، سرمربی پیشین تاتنهام به یک شرط حاضر است هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد.

شرط پوچتینو برای قبول سرمربیگری منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، شکست 2 بر صفر یکشنبه شب منچستریونایتد در خانه لیورپول، هفتمین باخت تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر در رقابت های فصل جاری لیگ برتر انگلیس را رقم زد. شیاطین سرخ فصل جاری پرفراز و نشیب عمل کرده و از 23 بازی خود در لیگ برتر 9 برد، 7 تساوی و 7 شکست کسب کرده و در حال حاضر با 34 امتیاز در مکان پنجم جدول جای دارد. همین نتایج نه چندان خوب باعث شده تا مدیران باشگاه منچستریونایتد به فکر ایجاد تغییر در کادر فنی خود بیفتند، این در حالی است که گزینه های خوبی همچون مائوریسیو پوچتینو و ماسیمیلیانو آلگری هم در دسترس آنهاست.

آلفردو پدولا، خبرنگار شبکه تلویزیونی اسپورت ایتالیا مدعی شد مائوریسیو پوچتینو مذاکرات خود با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد برای قبول سرمربیگری این تیم از فصل آینده را آغاز کرده است. بر اساس ادعای این خبرنگار ایتالیایی، شرط سرمربی پیشین تاتنهام برای پذیرفتن پیشنهاد منچستری ها، داشتن کنترل کامل بر امور نقل وانتقالات باشگاه است. منچستریونایتد همچنین ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان گزینه دیگر خود برای جانشینی اولگنار سولسشایر مدنظر دارد اما مذاکرات با پوچتینو در مراحل پیشرفته تری است.

پوچتینو 47 ساله که در خاتمه آبان ماه درست 6 ماه پس از اینکه پیروز شد تاتنهام را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد، اخیراً از لیگ برتر انگلیس و لالیگا به عنوان بهترین لیگ های جهان یاد کرد و به نوعی از علاقه اش برای سرمربیگری در یکی از این دو لیگ سخن گفت.

این سرمربی آرژانتینی که پیش از این مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا نیز قرار داشت، از سال 2014 هدایت اسپرز را برعهده داشت و نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، اما این تیم را تبدیل به یکی از باثبات ترین تیم های انگلیس کرد.

asemaneto.ir: با ما سفر را تجربه کنید

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7642

به "شرط پوچتینو برای قبول سرمربیگری منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پوچتینو برای قبول سرمربیگری منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید