شرکت 110 نفر در دومین دوره تربیت مربی و مدرس بینش مطهر

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، محمد مطهری فر یکشنبه شب در مراسم افتتاحیه دومین دوره تربیت مربی و مدرس بینش مطهر گفت: آموزش، یکی از مهمترین هدف هایی است که به عنوان سیاستگذاری در جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی دنبال می گردد.

شرکت 110 نفر در دومین دوره تربیت مربی و مدرس بینش مطهر

وی با اشاره به ورود جدی به بحث آموزش، اعلام کرد: در این راستا نخستین دوره آموزشی، طرح ولایت بود که بیش از 300 نفر در مشهد شش ماه این دوره را گذراندند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اضافه نمود: توجه به حوزه آموزش تداوم پیدا کرد تا اینکه به پیشنهاد دانشگاه امام حسین(ع) مقرر شد دوره های بینش مطهر در سطح استان داشته باشیم تا بتوانیم با آثار شهید مطهری آشنا شویم.

آشنایی با سیر مطالعاتی شهید مطهری در 11 مرحله

مطهری فر با بیان اینکه سیر مطالعاتی شهید مطهری 11 مرحله است که شرکت کنندگان تاکنون یک مرحله را گذرانده اند، عنوان داشت: در این مراحل در مجموع 40 کتاب از شهید مطهری مورد بحث و مطالعه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ها 19 نفر از اساتید و 40 نفر نیز اندیشه جو همکاری داشتند، اضافه نمود: تاکنون این افراد 26 نشست در خصوص تک تک آثار مطهری به صورت هفتگی برگزار نموده اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مرحله نخست این دوره 176 نفر ثبت نام کردند، بیان داشت: از این تعداد 110 نفر از مرحله اول وارد مرحله دوم شدند و در مرحله دوم کیفیت کار به مراتب بیشتر خواهد بود.

مطهری فر ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته به وسیله آموزش و پرورش کوشش می گردد تا در سطح فرهنگیان نیز این دوره را داشته باشیم.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 883

به "شرکت 110 نفر در دومین دوره تربیت مربی و مدرس بینش مطهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت 110 نفر در دومین دوره تربیت مربی و مدرس بینش مطهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید