شهرهای دیدنی منطقه پروانس فرانسه

به گزارش راه ساری، پروونس یک منطقه وسیع در جنوب فرانسه است که با رود Rhon و منطقه Languedoc در غرب و با ایتالیا در شرق هم مرز است. پروونس موارد زیادی در خود دارد. مزارع اسطوخودوس در این منطقه منتظر شماست تا بو و زیبایی آن را تحسین کنید. روستاهای زیبایی که در آن وجود دارد بهترین مواردی است که در فرانسه یافت می شود پروونس همچنین خرابه های رم قدیمی و بناهای تاریخی قرون وسطی را در خود دارد. در این مقاله قصد داریم مناطق زیبای پروونس را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید:

شهرهای دیدنی منطقه پروانس فرانسه
  1. Aix-en-Provence:

Aix-en-Provence ممکن است توسط رومی ها در 125 سال قبل از میلاد بنا نهاده شده باشد اما ویزیگوت ها، لومباردها،فرانسوی ها و سایر کشورها بر آن حکمرانی کرده اند. این منطقه موارد زیادی در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این موارد Fontaine des Quatre Dauphins متعلق به قرن هفدهم و نیز Cours Mirabeau است که شهرهای قدیم و جدید را از هم جدا می کند. بازار شهر در روزهای مختلف هفته بر پاست اما بزرگترین و رنگی ترین آن در روز شنبه برگزار می شود که در برگیرنده بازار گل در Place de lHotel de Ville و بازار غذا در Place Richelme است. اگر گرسنه باشید می توانید سری به رستوران Deux Garçons بزنید که میزبان هنرمندان و نویسندگان مشهوری بوده است.

  1. روستای Roussillon:

Roussillon یکی از مناطق رنگی است که یکی از زیباترین روستاهای فرانسه در نظر گرفته می شود. این روستا در قلب یکی از بلندترین رسوبات زردرنگ قرار گرفته است. از دیدن صخره های قرمز رنگ و خانه های قدیمی شگفت زده خواهید شد. پیاده روی کردن در خیابان های آن می تواند بسیار سرگرم کننده و جالب باشد. می توانید سری به معدن سابق بزنید تا با فرایندهایی که در معدن انجام می شود بیشتر اشنا شوید.

  1. Cannes:

کن یکی از مناطقی است که افراد مشهور زیادی به ان سفر کرده اند. این منطقه در طول جشنواره کن با افراد مشهور و شناخته شده ای همچون بازیگران پر می شود. اما این تنها چیزی نیست که کن را زیبا ساخته است. شما می توانید در امتداد Promenade de la Croisette به پیاده روی بپردازید و سواحل زیبا ، کافه های چشم نواز و بوتیک ها را مشاهده نمایید. شهر قدیمی کن که با نام Le Suquet شناخته شده است نیز ارزش کاوش را دارد. در این منطقه می توانید یک برج ساعت قدیمی و کلیسا را ببینید که مشرف به خلیج هستند و بازارهای پرجنب و جوشی در صبح در آن دیده می شود.

  1. شهر آرلس:

آرلس یکی دیگر از شهرهای جذابی است که در این ناحیه دیده می شود. هنرمند هلندی که بین سال های 1888 و 1889 در این ناحیه زندگی می کرد،حدود 300 نقاشی از شهر و نواحی اطراف آن کشیده است. شما می توانید در منطقه van Gogh پیاده روی کنید تا برخی از نواحی که توسط این نقاش و هنرمند مشهور به تصویر کشیده شده است را از نزدیک ببینید. آرلس بهترین مکان برای دیدن خرابه های رومی همچون سالن آمفی تئاتر خیره کننده است که این روزها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید به بالای میدان مسابقات باستانی صعود کنید و نمای زیبایی به شهر قدیمی داشته باشید. بازار هفتگی نیز یکی از بهترین موارد در پروونس است.

  1. Gorge du Verdon:

زمانی که از این منطقه بازدید می کنید خود را برای دیدن مناظر چشم نواز و خیره کننده آماده کنید. شما می توانید از Riviera فرانسه یک سفر روزه را به Gorges du Verdon ترتیب دهید. زمانی که به این منطقه رسیدید، می توانید از قایق برای دیدن آب های زیبا استفاده کنید. اگر مهارتی در کوهنوردی دارید از این مهارت خود استفاده کنید.

  1. روستای Gordes:

از موقعیت استراتژیک آن در فلات مشرف به لوبرون، گوردس به عنوان یکی از زیباترین روستاهای موجود در فرانسه شناخته شده است.ساختمان های سنگی سفید و خاکستری در امتداد تپه قرار گرفته اند و منظره زیبایی می سازند. در بالای این روستا می توانید یک کلیسا و قلعه را پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که استخوان ها و سنگ های گرد قدیمی که توسط چوپان ها استفاده می شد را بررسی می کنید. یکی دیگر از مواردی که باید در این ناحیه به بازدید از آن بپردازید صومعه Senanque است.

  1. Avignon:

اگر همیشه دوست داشتید ببینید پاپ ها کجا زندگی و حکمرانی می کردند بهتر است سری به این ناحیه بزنید. Avignon از سال 1309 تا 1377 مقر کاتولیک های رومی بوده است. Palais des Papas که بیشتر شبیه قلعه است را می توانید در شهر قدیمی پیدا کنید. این منطقه میزبان کلیسای جامع و سایر بناهای مرتبط با قرون وسطی است. این شهر تاریخی با دیوارهایی که دارد سالانه 4 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. ده ها هزار نفر نیز برای تماشای فستیوال dAvignon(جشنواره هنر سالانه) به این ناحیه سفر می کنند.

  1. شهر نیس:

Nice یک شهر زیباست که در خطوط ساحلی دریای مدیترانه دیده می شود. این شهر از قرن نوزدهم بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کرده است. بعد از شهر پاریس، شهر Nice دومین شهری است که در فرانسه مورد بازدید افراد قرار می گیرد. این شهر محیط دنیای قدیمی را به خوبی نشان می دهد و در شهر قدیمی با خیابان های سنگفرشش آغاز می شود. شما می توانید با پیاده روی در امتداد دریای مدیترانه از آفتاب لذت ببرید، در کافه های موجود استراحت کنید و از این منطقه لذت ببرید. این شهر زیبایی های خاص خود را دارد. پس آن را از دست ندهید.

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: مجله سفر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9066

به "شهرهای دیدنی منطقه پروانس فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای دیدنی منطقه پروانس فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید