شیخ الاسلامی: در نیم فصل تغییرات سالن مهران را انجام می دهیم، پیگیر شکایت از ضارب موسوی هستیم

به گزارش راه ساری، مدیرعامل باشگاه والیبال پیغام مشهد گفت: باید تعدادی از سکوهای روبه رو در سالن مهران کم شود تا به مساحت زمین اضافه شود.

شیخ الاسلامی: در نیم فصل تغییرات سالن مهران را انجام می دهیم، پیگیر شکایت از ضارب موسوی هستیم

علی شیخ الاسلامی، مدیر عامل باشگاه والیبال پیغام مشهد در گفت و گو با خبرنگاران، درباره اینکه آیا اجازه برگزاری دیدارهای خانگی شان در سالن مهران را تا خاتمه فصل کسب کردند، اظهار کرد: نه خیر. ما اجازه نداریم تا خاتمه فصل با شرایط فعلی در این سالن میزبان باشیم. خوشبختانه قرار است امروز احمد ضیایی و یزدان پناه مهمان ما در شهر مشهد باشند و از نزدیک در سالن مهران به تماشای بازی بپردازند. همچنین قرار است نماینده فنی اداره کل ورزش و جوانان استان به سالن بیاید. با توجه به صحبت های اجرا شده باید تا نیم فصل تغییراتی را که مسئولان سازمان لیگ الزامی نموده اند انجام دهیم. او اضافه کرد: با توجه به برنامه سازمان لیگ در هفته خاتمهی استراحت داریم و در هفته دوازدهم نیز مهمان شهرداری گنبد هستیم، بنابراین پس از بازی برابر پیکان در روز چهاردهم آذر دیگر میزبانی ای در سالن مهران نخواهیم داشت و می توانیم نکات گفته شده و تغییرات لازم را با سرعت انجام دهیم.

او توضیح داد: در حال حاضر مشکل درها و خروجی های سالن حل شده است. همچنین قرار است از سکوهای مقابل تعدادی کم شود تا به مساحت زمین بازی اضافه شود.

شیخ الاسلامی درخصوص دلجویی مدیرعامل جدید باشگاه شهرداری ارومیه پس از اتفاقات در بازی پیغام مشهد با شهرداری ارومیه گفت: رضایی در دیدار ما برابر دورنای ارومیه پیش از بازی از ما دلجویی کرد اما با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود همان شب به کلانتری 14 ارومیه رفتیم و پرونده شکایت از فرد ضارب موسوی را تکمیل کردیم که خوشبختانه مشخص شده بود که در کدام شعبه دادگاه برگزار خواهد شد. همچنین پیگیر شکایت از ضارب موسوی هستیم.

مدیرعامل تیم والیبال پیغام مشهد گفت: ما آخرین تیمی بودیم که وارد لیگ شدیم. شاید کسی باورش نمی شد که ما در هفته دهم تا رده سوم بالا بیاییم. در طول هفته های برگزار شده نقش محمدموسوی مشخص کننده بوده است و بازیکنان بومی نیز یاری زیادی نموده اند. همچنین از کادر فنی خوبی برخورداریم و جبار قوچان نژاد فردی مدیر، متخصص و حرفه ای است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 839

به "شیخ الاسلامی: در نیم فصل تغییرات سالن مهران را انجام می دهیم، پیگیر شکایت از ضارب موسوی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ الاسلامی: در نیم فصل تغییرات سالن مهران را انجام می دهیم، پیگیر شکایت از ضارب موسوی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید