شروع ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در مشهد

به گزارش راه ساری، ششمین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران از امروز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد شروع شد.

شروع ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در مشهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون هاکی، ششمین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران از روز پنجشنبه 6 تیرماه با همکاری و میزبانی هیئت هاکی استان خراسان رضوی در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد مقدس شروع شد.

نسیم میرزائی از آذربایجان شرقی، فاطمه امیدی و بهاره صیدمحمدی و خدیجه قنبری از ایلام، زهرا رشیدیان و زهرا قدایی ازخراسان رضوی، مهسا خالقی از زنجان، منیره کیانفر از کرمان، الهام دایی از گلستان، زیبا یحیوی و مریم حیدری از گیلان، مینا اعتقادی از مازندران، ساناز بهرامی و سمیرا یادگاری از همدان، 14 بازیکن دعوت شده از سراسر ایران هستند که توسط نیلوفر عبدی، سرمربیگری تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران به پنجمین مرحله اردو فرا خوانده شدند.

در این اردوی 9 روزه هاکی بازان ملی پوش تمرینات خود را تا 14 تیرماه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از 17 الی 20 زیرنظر سرمربی تیم ملی پیگیری خواهند کرد ضمن اینکه در این اردو مینا حسنی و فاطمه رجبیان به عنوان مربیان تیم و مریم ربانی مربی بدنساز و شهلا گشتاسبی نیا به عنوان سرپرست تیم را همراهی می نمایند.

هفتمین دوره مسابقات هاکی بانوان 2019 داخل سالن آسیا در روزهای 22 الی 30 تیرماه 1398 در شهر چون بوری تایلند برگزار خواهد شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3563

به "شروع ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید