صدا و سیمای زندان های استان تهران به روزرسانی می گردد

به گزارش راه ساری، به منظور تجهیز و ارتقای سیستم های صداوسیمای زندان های استان تهران، جلسه ای با حضور مسئولان فرهنگی و هنری اداره کل برگزار گشت.

صدا و سیمای زندان های استان تهران به روزرسانی می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به منظور تجهیز و ارتقای سیستم های صداوسیمای زندان های استان تهران، جلسه ای با حضور مسئولان فرهنگی و هنری اداره کل برگزار شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران بیان کرد: با هدف بهینه سازی اوقات فراغت زندانیان و فراوری و پخش فیلم های آموزشی، سرگرمی و هنری، به زودی پروژه تجهیز و به روزرسانی صداوسیمای زندان های استان، توسط کارشناسان این حوزه خواهد شد.

علی اسمعیلی توضیح داد: هر قدر در مورد بهینه سازی اوقات فراغت زندانیان برنامه ریزی گردد، به همان اندازه موجب رشد شخصیتی و ارتقای برنامه های اصلاحی و تربیتی خواهد شد و می تواند از بعضی آسیب های رفتاری پیشگیری می کند.

وی افزود: ندامتگاه تهران عظیم به عنوان پایلوت اجرای این پروژه در نظر گرفته شده، با همسان سازی و استفاده از سیستم یک پارچه، سیستم آنالوگ آن مجموعه با روش ها و فن آوری جدید تبدیل به سیستم های دیجیتال می گردد که به صورت متمرکز از یک نقطه برنامه های صدا و سیمای برای کلیه مددجویان ارسال کنند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران همچنین ادامه داد: قرار شده شرکت پیمانکار، پیشنهادات و موارد فنی را با طرح مذکور به دفتر فنی مهندسی اداره کل زندان ها ارائه کنند که پس از آنالیز مسائل فنی و با نظارت واحد آمار و رایانه و در نظر دریافت همه جوانب نسبت به نصب فرستنده ها و راه اندازی صدا و سیمای زندان به صورت دیجیتال آغاز به کار نماید.

شایان ذکر است: در این جلسه پیرامون موقعیت زندان و ظرفیت های زیر بنایی و شرایط ساختمانی زندان و همچنین نوع تجهیزات و به کارگیری صدا و سیمای زندان مجتمع تهران عظیم بحث و گفتگو شد و مقرر شد در مرحله بعد صدا و سیمای دیگر زندان های استان نیز تجهیز و به روزرسانی شوند.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13377

به "صدا و سیمای زندان های استان تهران به روزرسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدا و سیمای زندان های استان تهران به روزرسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید