طبق قانون باید سه تیم حذف می شدند، نباید تحت فشار تیم اضافه گردد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر والیبال همچون سال گذشته با حواشی پیرامونش استارت زده می گردد. تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی که با مصطفی کارخانه برای راهنمایی این تیم قرارداد منعقد نموده و همچنین سیدمحمد موسوی را نیز در اختیار گرفته حال با خطر سقوط به دسته یک روبرو شده است.

طبق قانون باید سه تیم حذف می شدند، نباید تحت فشار تیم اضافه گردد

منوچهر پورحسن در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه و خطر سقوطش به دسته یک گفت: از سال 88 تا به امروز در آیین نامه سازمان لیگ ذکر شده است دو تیم به دسته یک سقوط و دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند داشت و این برای رقابت هایی که با 12 تیم برگزار می گردد صدق می نماید ولی ما بعضاً شاهد بودیم که تحت فشارها و توصیه هایی که صورت می گیرد بر تعداد تیم ها اضافه می گردد.

رئیس سازمان لیگ در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا سازمان لیگ تحت فشار و توصیه بر افزایش تیم ها رضایت می دهد، تاکید نمود: این سوال را باید از کسانی بپرسید که چنین شرایطی را پذیرفته اند، ما نباید اصل کار را زیر سوال ببریم حال که این رخ داده باید برای سال 98 طبق قانون پیش برویم حتی اگر سال گذشته با 15 تیم رقابت ها برگزار می شد سال جاری باید 5 تیم را حذف می کردیم.

او ادامه داد: البته ما نباید نفرات قبلی را مقصر بدانیم در هر حال رئیس فدراسیون هر درخواستی داشته باشد باید یا حرف رئیس را گوش کرد و یا آن کار را رها کرد و رفت. تمام این کارها باعث بی نظمی در مسابقات می گردد. طبق آیین نامه تیم های شهرداری ارومیه، درنا و عقاب سه تیم آخر جدول رده بندی بوده اند که باید به دسته یک سقوط نمایند و دو تیم سپاهان و مریوان از دسته یک به لیگ برتر صعود داشته باشند. تا پانزدهم مهلت داده ایم و در صورت معین شدن تیم ها آن موقع باید دید که وایلد کارت از سوی رئیس فدراسیون به چه تیم هایی تعلق خواهد گرفت.

پورحسن در ادامه گفت: یکی دیگر از تصمیمات اشتباهی که در مسابقات لیگ صورت می گیرد این است که به عنوان مثال تیمی تحت عنوان درنا برای تقویت بازیکنان ملی پوش نوجوان در مسابقات حاضر می گردد اما در کنار آنها بازیکنان جوانتر نیز حضور دارند اگر هدف آماده سازی تیم نوجوانان است باید همان رده سنی در لیگ حضور داشته و قید برد و باخت زده گردد تا اینگونه نظم مسابقات ریخته نگردد.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3652

به "طبق قانون باید سه تیم حذف می شدند، نباید تحت فشار تیم اضافه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبق قانون باید سه تیم حذف می شدند، نباید تحت فشار تیم اضافه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید