باریج خانه دوم من است

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/اصفهان بازیکن قدرتی تیم والیبال زنان باریج اسانس کاشان گفت: بازی سخت و مهمی در مقابل ذوب آهن خواهیم داشت و تمام تلاش مان بر این است که بتوانیم در خانه به پیروزی برسیم.

باریج خانه دوم من است

آیتک سلامت در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص بازی مهم و حساس تیمش در مقابل ذوب آهن اظهار کرد: در بازی رفت نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم، بعد از هر بازی با توجه به آنالیزی که در اختیارل کادر فنی تیم گذاشته می شود، سعی خواهد شد بر روی نقاط ضعفی که داریم بیشتر تمرین کنیم تا با اصلاح آن، عملکرد بهتری در بازی بعدی داشته باشیم و در مقابل با قدرت به میدان می رویم؛ بازی با ذوب آهن نیز همین گونه خواهد بود.

وی اضافه کرد: ذوب آهن تیم با تجربه و بسیار هماهنگی است، بازیکنان آن سال ها در کنار هم بازی کردند، بنابراین از هماهنگی و تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند، ما هم تمرینات خوبی انجام دادیم و تلاش می کنیم از امتیاز بازی خانگی خود نیز استفاده کنیم.

قدرتی زن تیم باریج اسانس، پخش شدن بازیکنان ملی پوش و باکیفیت را در تمامی تیم های لیگ به نفع والیبال بانوان دانست و اضافه کرد: پیش از این با توجه به تجمع بازیکنان ملی پوش در یک یا دو تیم رقابت اصلی لیگ بین دو تیم بود، اما با قانونی که فدراسیون طی دو فصل اخیر گذاشته، بازیکنان ملی پوش در تمامی رده ها پخش شدند و علاوه بر بالا بردن سطح کیفی مسابقات موجب شده تا رقابت بین تعداد تیم های بیشتری صورت گیرد.

وی با تمجید از حمایت مدیران باریج اسانس گفت: بارها گفته ام باریج اسانس خانه دوم من است، چرا که در اینجا آرامشی که هر بازیکنی نیاز دارد، فراهم می شود و مدیران و مسئولان باشگاه حمایت های لازم را در هر زمینه ای فراهم کرده اند، امیدوارم که بتوانیم با نتایج خوبی که کسب می کنیم جوابگوی محبت و اعتماد آنها باشیم.

سلامت همچنین حضور کمپدلی را به سود والیبال بانوان دانست و گفت: قطعا حضور یک مربی با کیفیت می تواند همانند ولاسکو که والیبال آقایان را متحول کرد، می تواند در بخش زنان ما نیز با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در والیبال ما وجود دارد، زمینه ساز رشد و پیشرفت شود و البته نیاز به حمایت و ایجاد امکانات مورد نیاز ایشان است که امیدوارم فراهم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14549

به "باریج خانه دوم من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باریج خانه دوم من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید