طرح خودگردانی بوستان های منطقه 2 اجرا می گردد

به گزارش راه ساری، طرح خودگردانی با هدف کسب درآمد برای حفظ و نگهداشت فضای سبز از طرح هایی است که در 20 بوستان منطقه 2 اجرا می گردد.

طرح خودگردانی بوستان های منطقه 2 اجرا می گردد

امیر ناصر هراتی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 درباره اجرای طرح خودگردانی در این منطقه گفت: با توجه به امکانات و بوستان های منطقه2، در همه فصول سال شاهد مراجعه و استقبال شهروندان از این مکان های گردشگری هستیم. به همین دلیل برای حفظ و نگهداشت بوستان ها و صرف هزینه برای فضای سبز آنها، طرح خودگردانی بوستان ها را با جلب رضایت پیمانکاران به زودی اجرا خواهیم کرد. معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: حدود 200 پارک در منطقه 2 موجود است که این طرح در 20پارک بزرگ و شلوغ اجرا خواهد شد.

به عنوان مثال بوستان نهج البلاغه از جمله بوستان های بزرگی است که به دلیل وسعت و امکاناتش، اهالی و شهروندان تهرانی در همه فصل ها برای تفریح و پیاده روی به آن مراجعه می نمایند. پیمانکاران در این طرح باید با اجرای طرح های مختلف فرهنگی درآمد کسب نمایند و ماحصل درآمد صرف هزینه های بوستان ها گردد. برای اجرای این طرح بوستان های مهم منطقه مانند نهج البلاغه، فدک و پرواز در نظر گرفته شده اند و سایر بوستان ها در دست آنالیز و کارشناسی است و به زودی این طرح در منطقه اجرا می گردد.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3200

به "طرح خودگردانی بوستان های منطقه 2 اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح خودگردانی بوستان های منطقه 2 اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید