طرح نهضت دانشجو معلمان روی میز سازمان سوادآموزی

به گزارش راه ساری، سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی خواستار مشخص تکلیف و نظارت بر مراکز یادگیری ومؤسسات برای سال جاری شد و همچنین گفت: طرح هایی مانند نهضت دانشجو معلمان که قصد عملیاتی کردن آن را داریم باید به همه همکاران حوزه کارشناسی ارائه شود تا با اخذ نظرات و پیشنهادات آن ها بتوانیم شاهد اجرای طرح خوب و بی نقصی باشیم.

طرح نهضت دانشجو معلمان روی میز سازمان سوادآموزی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عبدی در سومین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به جلسه ای که با مقام عالی وزارت و همچنین رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص راه چاره ها و پیشنهادات لازم برای جذب بی سوادان و امر سوادآموزی داشتند اشاره کرد و ضمن توضیحاتی مبسوط موارد پیشنهادی را مورد بحث و مصاحبه قرار داد.

وی افزود: لازم است طرح هایی مانند طرح نهضت دانشجو معلمان که قصد عملیاتی کردن آن را داریم به همه همکاران حوزه کارشناسی ارائه شود تا با اخذ نظرات و پیشنهادات آن ها بتوانیم شاهد اجرای طرح خوب و بی نقصی باشیم. همچنین پیگیری انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان هم در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی در ادامه افزود: مکاتبات و پیشنهادات لازم برای ارائه به شورای عالی تا 10 روز آینده آماده شود و همچنین بحث شورای پشتیبانی سوادآموزی در استان ها که مورد تأکید مقام عالی وزارت نیز هست بایستی جدی تر گرفته شود. پیشنهاد بنده این است که یک گروه از کارشناسان برای نظارت استانی در شورای برنامه ریزی منطقه ها تشکیل شود و پس از آموزش و توجیه بتوانند در استان ها حضور یافته و نظارت و پیگیری های لازم را دنبال کنند تا با برنامه ریزی بتوانیم کار طراحی نقشه تحقق سوادآموزی و آمایش فرصت ها و تهدید ها و برنامه های ملی و راه چاره ها را با استفاده از ظرفیت شورای پشتیبانی مصوب و به عملیاتی شدن آن برسیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، عبدی همچنین در ادامه بیان نمود: استانداران به عنوان رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان ها می توانند اعلام وظایف برای دستگاه های شریک را ابلاغ کنند، بنابراین جدی گرفتن هماهنگی های استانی به ویژه برگزاری متناسب و شایسته شورای پشتیبانی سوادآموزی استان ها مد نظر قرار گیرد.

عبدی در ادامه خطاب به معاون امور آموزشی و دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی خواستار مشخص تکلیف مراکز یادگیری ومؤسسات برای سال جاری شد و گفت: مراکز فعال و غیر فعال بایستی کاملاً تفکیک و معین شود و مراکز به نحو صحیح مورد نظارت قرارگیرند و با توجه به زمان کم لازم است به هر طریق برای ادامه راستا مراکز یادگیری، برنامه اجرایی کاملاً معین ارائه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14587

به "طرح نهضت دانشجو معلمان روی میز سازمان سوادآموزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نهضت دانشجو معلمان روی میز سازمان سوادآموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید