علی پورحیدری: قرار شد مشکل ما با استقلال محبت آمیز حل شود، هنوز رفتن پدرم را باور نکرده ام

به گزارش راه ساری، علی، فرزند مرحوم منصور پورحیدری گفت که هنوز رفتن پدرش را باور ندارد و در این سه سال خیلی اذیت شده است.

علی پورحیدری: قرار شد مشکل ما با استقلال محبت آمیز حل شود، هنوز رفتن پدرم را باور نکرده ام

علی پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره سومین سالگرد درگذشت پدرش منصور پورحیدری گفت: سه سال از این ماجرا گذشته و روزهای سختی را سپری کردیم. خیلی در این مدت اذیت شدم، چون هنوز رفتن پدرم را باور ندارم و به این اتفاق عادت نکرده ام. روز به روز دلتنگی های مان بیشتر شده و شرایط برای ما سخت تر می شود.

وی در خصوص اینکه هواداران استقلال دقیقه 22 بازی های تیم شان نام پورحیدری را فریاد می زنند، گفت: صاحبان واقعی استقلال هوادارانی هستند که تحت هیچ شرایطی تیم شان را تنها نمی گذارند. از آنها سپاسگزارم. پدرم عاشق هواداران بود، دوست شان داشت و به عشق مردم هر کاری از دستش برمی آمد، انجام می داد. خودش اعتقاد داشت که صاحبان اصلی استقلال، هواداران هستند. پدرم به معنای واقعی عاشق استقلال بود و همه چیزش را برای این تیم می گذاشت.

وی با اشاره به عکس پدرش با عصا در یکی از بازی های استقلال گفت: فکر کنم امیرحاج رضایی گفته بود این عکس ماندگارترین صحنه فوتبال ایران است. این عکس، عشق پدرم به استقلال را نشان می دهد. آن زمان که با عصا در بازی ها و تمرینات شرکت می کرد و واقعا زجر می کشید. بیماری اش تشدید شده بود، اما به خاطر عشق به استقلال بیماری برایش مهم نبود.

پورحیدری ادامه داد: پزشکان گفته بودند نباید در بازی ها و تمرینات شرکت کند، چون استرس برای او خوب نیست. زمانی که در بیمارستان بستری بود، باید همه بازی های استقلال را می دید. زورمان به او نمی رسید و از هر فرصتی استفاده می کرد که در تمرینات یا بازی های استقلال شرکت کند.

وی در خصوص اینکه به مرحوم پورحیدری لقب پدر استقلال داده اند، گفت: پدرم دنبال لقب و این مسائل نبود، اما هواداران به او لطف کرده اند و لقب پدر استقلال را دادند.

فرزند مرحوم پورحیدری در خصوص طلب شان از باشگاه استقلال شرح داد: مطالباتی داریم، اما باشگاه استقلال توجیحاتی دارد و می گوید سازمان بازررسی اجازه نمی دهد. مدارکی داریم که از قرارداد پدرم پولی پرداخت نشده است. سعی کردم مسئله را حل کنم و با یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز صحبت کردم که مدارک را بیاورم، اما بعدها دیگر جواب تلفن ما را نداد. قشنگ این است که مدارک پدرم را به باشگاه استقلال بدهم، نه کمیته انضباطی. اگر ما به کمیته انضباطی یا کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم، آنها کاری به سازمان بازرسی ندارند و می گویند اگر طبق قانون شما پول نمی تواند پرداخت شود، باشگاه استقلال تخلف کرده است.

وی در انتها گفت: امروز امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال به خاطر سالگرد پدرم با من تماس گرفت و قرار شد مدارک را به باشگاه ببریم تا موضوع محبت آمیز حل شود. از هواداران استقلال تشکر می کنم که در این سه سال ما را تنها نگذاشتند و همچنین در همه بازی ها یاد پدرم هستند. برای استقلال هم آرزوی موفقیت می کنم، تیمی که روز به روز بهتر می شود و امسال یکی از سال های خوبی استقلال خواهد بود.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6401

به "علی پورحیدری: قرار شد مشکل ما با استقلال محبت آمیز حل شود، هنوز رفتن پدرم را باور نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی پورحیدری: قرار شد مشکل ما با استقلال محبت آمیز حل شود، هنوز رفتن پدرم را باور نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید