فرانسه دوباره بر ضد هواوی وارد عمل شد

به گزارش راه ساری، مقامات فرانسوی دوباره محدودیت های تازه ای را وضع نموده اند تا از دسترسی شرکت چینی هواوی به شبکه نسل پنجم این کشور جلوگیری نمایند.

فرانسه دوباره بر ضد هواوی وارد عمل شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، اگر چه مشارکت هواوی در راه اندازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه فرانسه لغو نشده، اما اپراتورهای فرانسوی که با این شرکت چینی همکاری نمایند تنها مجوزهای موقت 3 تا 8 ساله دریافت می نمایند.

اعطای این مجوز موقت باعث می گردد تا بسیاری از شرکت های مخابراتی و فناوری فرانسه تمایلی به همکاری با هواوی نداشته باشند. فرانسه علت این سختگیری ها را نگرانی ها و دغدغه های امنیتی عنوان نموده است.

بعضی کشورهای غربی و اروپایی به علت فشارهای کاخ سفید همکاری با هواوی را کاهش داده یا به طور کامل متوقف نموده اند. در عین حال بعضی از این کشورها نیز توجهی به فشارهای آمریکا نداشته اند.

هواوی میلیاردها دلار بر روی خدمات نسل پنجم تلفن همراه سرمایه گذاری نموده و در کنار اریکسون سوئد و نوکیای فنلاند از جمله مهم ترین ارائه دهندگان خدمات نسل پنجم تلفن همراه در دنیا است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10390

به "فرانسه دوباره بر ضد هواوی وارد عمل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه دوباره بر ضد هواوی وارد عمل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید