فوتبال دنیا، مدت قرارداد سولاری با رئال مادرید تعیین شد

به گزارش راه ساری، فوتبال دنیا - یکی از مدیران باشگاه رئال مادرید انتصاب سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی این تیم را تأیید کرد.

فوتبال دنیا، مدت قرارداد سولاری با رئال مادرید تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، پس از فدراسیون فوتبال اسپانیا، یکی از مدیران باشگاه رئال مادرید هم انتصاب سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی قطعی این تیم را تأیید کرد.

نشریه مارکا با اعلام اینکه سولاری تا سال 202 سرمربی کهکشانی ها خواهد بود، به نقل از یکی از مدیران باشگاه رئال مادرید که اسمش فاش نشده، درباره انتصاب این مرد آرژانتینی نوشته است: انتخاب سولاری به عنوان سرمربی تیم حرکتی بسیار هوشمندانه بوده است. او می دانست که مشکل تیم کجاست و به چه چیزی احتیاج است. از همه مهمتر اینکه سولاری می دانست باشگاه به دنبال چه چیزی است.

سولاری با اتخاذ یکسری تصمیمات ساده و منطقی - تصمیماتی که به نظر می رسد خولن لوپتگی به دلیل یکی دو سال فعالیت در رده ملی آنها را از یاد برده است - رئال مادرید را دوباره در مسیر مناسب قرار داده است و در 4 بازی که راهنمایی این تیم را برعهده داشت 4 برد متوالی کسب نموده است. یکی از این تصمیمات فرصت دادن به وینیسوس جونیور، مهاجم برزیلی جدید رئالی ها است که زیر نظر او در تیم رئال مادرید کاستیا بازی می کرد. معین تکلیف دروازه تیم و انتخاب تیبو کورتوا به عنوان سنگربان شماره رئال مادرید و میدان دادن به بازیکنان فراموش شده ای مانند آلوارو اودریوسولا، دنی سبایوس و سرخیو رگیلون جزو مهمترین تصمیمات سولاری 42 ساله در دو هفته کاری اش به عنوان سرمربی موقت کهکشانی ها گرفت.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 716

به "فوتبال دنیا، مدت قرارداد سولاری با رئال مادرید تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مدت قرارداد سولاری با رئال مادرید تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید