قبایی&zwnjزاده: لیگ بوکس در بهمن ماه در سیستان و بلوچستان برگزار می&zwnjشود

به گزارش راه ساری، دبیر فدراسیون بوکس گفت: با مجوز دریافتی از مسئولان و صحبت های صورت گرفته به دنبال برگزاری لیگ بوکس در بهمن ماه در استان سیستان و بلوچستان هستیم.

قبایی&zwnjزاده: لیگ بوکس در بهمن ماه در سیستان و بلوچستان برگزار می&zwnjشود

حمید قبایی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط برگزاری رقابت های لیگ بوکس گفت: با توجه به برگزاری رقابت های لیگ کشتی، هندبال و بسکتبال که آنها نیز رشته ها پر برخورد هستند، از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم که مجوز برگزاری رقابت های لیگ بوکس را صادر نمایند.

وی توضیح داد: خدا را شکر در نهایت با نامه نگاری های اجرا شده با این خواسته ما موافقیت شد، منوط به اینکه رقابت ها در منطقه ای سفید یا زرد که شیوع ویروس در آنجا کمتر است برگزار گردد. دوستان استان سیستان و بلوچستان را پیشنهاد دادند که ما نیز پذیرفتیم تا رقابت های لیگ بوکس را به صورت متمرکز در سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که برگزاری رقابت های لیگ قطعی است، گفت: با توجه به صحبت های اجرا شده و مجوز دریافتی، برگزاری لیگ قطعی است و به امید خدا در بهمن ماه باید لیگ را برگزار کنیم. در این خصوص 3 ماه پیش نشست اولیه داشتیم و چند تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند. قطعاً تیم های که پشتوانه اقتصادی بهتری داشته باشند را در مسابقات شرکت خواهیم داد.

قبایی زاده در مورد تعداد تیم های حاضر در لیگ گفت: حدود 14 تیم اعلام حضور کردند اما امکان برگزاری لیگ با 14 تیم وجود ندارد و با توجه به شرایط حضور این تعداد تیم کار بسیار سختی است. ایده آل ما برگزاری مسابقات با 6 تیم است و شاید در صورت مهیا بودن شرایط امکان برگزاری مسابقات با 8 تیم نیز وجود داشته باشد . قرار است در هفته آینده نیز با تیم های مدنظر نشستی داشته باشیم تا سریع مقدمات کار انجام و تیم ها یارگیری خود را شروع نمایند.

وی با اعلام اینکه اولویت فدراسیون حمایت از تیم ملی بوکس خواهد بود، گفت: تمام کوشش ما آماده سازی تیم بزرگسالان برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک است. از طرفی تیم جوانان نیز اردیبهشت ماه مسابقات دنیای را در پیش دارد و دور جدید تمرینات این تیم از روز شنبه در قم شروع خواهد شد. استان قم دارای امکانات بسیاری خوب در ورزش بوکس است و برای برگزاری اردوی تیم جوانان مسئولان هیئت بوکس این استان زحمات زیادی کشیدند.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد احتمال برگزاری اردوهای آینده تیم ملی بوکس در خارج از تهران گفت: قطعاً اگر استانی ظرفیت پذیرایی از تیم ملی بزرگسالان باشد ما از این موضوع استقبال می کنیم. منوط به اینکه امکانات آنها در شان و منزلت ملی پوشان و کادرفنی باشد. اردوی کیش تیم ملی بوکس اردوی بسیار خوب و سطح بالایی بود و کسانی که بانی این موضوع شدند برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13011

به "قبایی&zwnjزاده: لیگ بوکس در بهمن ماه در سیستان و بلوچستان برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبایی&zwnjزاده: لیگ بوکس در بهمن ماه در سیستان و بلوچستان برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید