ماریو بودیمیر: فینال جام حذفی یک سیرک واقعی بود!، باشگاه پرسپولیس بدهی ام را پرداخت نکند به فیفا شکایت می کنم

به گزارش راه ساری، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم پرسپولیس مدعی شد در صورتی که این باشگاه بدهی او را پرداخت نکند به فیفا شکایت خواهد نمود.

ماریو بودیمیر: فینال جام حذفی یک سیرک واقعی بود!، باشگاه پرسپولیس بدهی ام را پرداخت نکند به فیفا شکایت می کنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت Sportske کرواسی، ماریو بودیمیر درباره کسب پنجمین جام قهرمانی در یک سال اخیر همراه تیم های دینامو زاگرب و پرسپولیس گفت: اکنون همه چیز عالی به نظر می رسد. چند روز پیش در فینال جام حذفی ایران بازی کردم که برای من یک تجربه بی سابقه بود. توانستیم نخستین دوگانه فوتبال ایران را با پرسپولیس به دست آوریم. در این کشور لیگ بسیار حرفه ای وجود دارد. البته باید بگویم این جام پس از یک سیرک واقعی حاصل شد!

وی در ادامه اضافه کرد: در این بازی استادیوم توسط طرفداران مان پر شده بود و به همین خاطر طرفداران تیم رقیب جایی برای نشستن نداشتند. پس از آن مسئولان برگزاری بازی تصمیم گرفتند شرایط را بهبود ببخشند و از طرفداران خواهش کردند تا جا را برای طرفداران تیم رقیب باز نمایند. ورود آنها به استادیوم دو ساعت و نیم زمان برد و به همین خاطر بازی با تأخیر شروع شد. در این زمان سه بار وارد زمین شدیم و در گرمای 39 درجه گرم کردیم! با توجه به این مسائل باید در نظر می گرفتیم که برنده شدن در این بازی یک معامله بزرگ بود.

بودیمیر درباره آینده خود در تیم پرسپولیس نیز گفت: فکر می کنم در شرایط کنونی باید به دنبال ادعاهای خود به وسیله فیفا باشم. باشگاه پرسپولیس هنوز مبالغ مربوط به قراردادم را به من پرداخت ننموده است. برای همین باید چنین واکنشی داشته باشم. البته هنوز قرارداد دارم و اگر بدهی ها پرداخت شوند به تهران باز می گردم و به بازی در پرسپولیس ادامه می دهم. اگر هم این گونه نباشد واقعاً باید به فیفا مراجعه کنم و داستان حضورم در پرسپولیس پایان می یابد. در چنین شرایطی به تهران باز نمی گردم.

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس در پایان توضیح داد: سخت است باور کنیم بزرگ ترین تیم قاره آسیا دستمزدهای بازیکنان خود را پرداخت نمی کند. به خاطر چیزهای مشابه همانند وعده های دروغین یک بار از فوتبال خداحافظی نموده بودم و فکر می کنم این کار را باید دوباره تکرار کنم. می دانید برانکو ایوانکوویچ که در ایران یک اسطوره است نمی تواند کمکی کند. باید این را در نظر بگیریم که پرسپولیس شاید به او بیشتر از بازیکنان بدهکار است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3150

به "ماریو بودیمیر: فینال جام حذفی یک سیرک واقعی بود!، باشگاه پرسپولیس بدهی ام را پرداخت نکند به فیفا شکایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریو بودیمیر: فینال جام حذفی یک سیرک واقعی بود!، باشگاه پرسپولیس بدهی ام را پرداخت نکند به فیفا شکایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید