محبوبیت جو بایدن رو به کاهش است

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، نظرسنجی که مشترکاً از سوی مرکز سنجش افکار عمومی ایپسوس و خبرگزاری رویترز صورت گرفته حاکی از کاهش محبوبیت جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا، طی یک هفته اخیر است.

محبوبیت جو بایدن رو به کاهش است

اگرچه بایدن هنوز با 2 درصد اختلاف و به نسبت 43 به 41 درصد از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، پیشتاز است؛ اما نسبت به هفته گذشته، 4 رتبه و نسبت به یک هفته قبل تر، 6 رتبه تنزل پیدا نموده است.

از عمده دلایل اُفت محبوبیت بایدن این است که در میانه بحران کرونا، به رغم برگزاری نشست های مجازی، وی آنگونه که باید در انظار رای دهندگان نیست.

این در حالی است که ترامپ به دلیل برگزاری نشست های خبری ویژه کرونا و به رغم گاف های گاه و بیگاهی که می دهد، در مرکز مبارزه با بیماری است که در آمریکا بیش از سایر نقاط دنیا همه گیر شده است.

از سوی دیگر، طرح اتهامات جنسی علیه بایدن، این روزها تیتر اغلب خبرها درباره وی را به خود اختصاص داده و اگرچه رویترز این مورد را در نظرسنجی خود لحاظ ننموده؛ به مؤثر بودن آن در کاهش محبوبیت نامزد دموکرات، اذعان می نماید.

طبق نظرسنجی انجام گرفته، 45 درصد آمریکایی ها بر این باورند که ترامپ در زمینه ایجاد مشاغل تواناتر است. این در حالی است که بایدن در زمینه اشتغال زایی، 13 پله عقب تر از ترامپ ایستاده است.

همچنین، 37 درصد از رای دهندگان نحوه مدیریت بحران کرونا از سوی ترامپ را می پسندند حال آنکه در این زمینه نیز بایدن با 2 پله اختلاف، از رقیب جمهوریخواه عقب است.

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9150

به "محبوبیت جو بایدن رو به کاهش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت جو بایدن رو به کاهش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید