محله ها و خیابان های معروف و دیدنی والنسیا

به گزارش راه ساری، والنسیا در کشور اسپانیا یکی از زیباترین شهرهای این کشور می باشد و محله ها و خیابانهای والنسیا به دلیل داشتن فواره های آب، بناهای قدیمی و نقاشی های متنوع روی دیوارها، همه ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب کرده است. بدون شک محله ها و خیابان های شهر والنسیا در بخش قدیمی آن، از زیبایی چشمگیری برخوردار هستند. کافه ­های زیبای کنار پیاده رو، معابر سنگفرش شده و چراغ های کنار خیابان ها همگی زیبایی دوچندانی به این شهر بخشیده اند. برجسته ترین آثار هنری و معماری اسپانیا در این شهر قابل مشاهده هستند.

محله ها و خیابان های معروف و دیدنی والنسیا

در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد تا در خیابان های این شهر گشت وگذار بی نظیری داشته باشید و از تماشای کوچه پس کوچه های آن و آشنایی با فرهنگ غنی و متفاوت مردمش لذت ببرید.

خیابان کرر دل ترینکت د کاوایرش

یکی از زیباترین محله ها و خیابان های والنسیا، خیابان کوچک کرر دل ترینکت د کاوایرش می باشد. این خیابان در بخش قدیمی شهر واقع شده است و در گذشته محل سکونت اشراف و ثروتمندان والنسیا بوده است. این خیابان از میدان ناپل سیسیلیا تا میدان صنعت ادامه دارد و ساختمان هایی با معماری باشکوه و کلیسایی به نام سن آنان دل اسپیتال در این خیابان جای گرفته است. چراغ های روشن شهر هنگام غروب جلوه خاصی به این خیابان می بخشد و موجب شهرت این خیابان در میان مردم محلی و گردشگران خارجی که برای بازدید از آنجا می­آیند، شده است.

کرر د مورت

یکی دیگر از بهترین محله ها و خیابان های والنسیا، محله کرر د مورت می باشد که در انتهای بخش قدیمی شهر واقع شده است. حال و هوای شاد و پرجنب وجوش این محله، نقاشی های دیواری زیبا و معماری بی­نظیر ساختمان های آن موجب شده همه ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این محله به والنسیا سفر کنند. نام کرر د مورت یا خیابان رنگ ها به دلیل همین نقاشی های گوناگون روی دیوارها می باشد. مطمئناً آثار هنری موجود در خیابان و نقاشی­های دیواری باعظمت، شما را شگفت زده خواهد کرد.

میدان گرد یا پلازا ردونا

یکی از نکات جالب در میان محله ها و خیابان های شهر والنسیا، میدان گرد یا پلازا ردنا است، زیرا تنها میدان دایره ای شکل شهر والنسیا به حساب می آید. در اطراف این میدان کافه های زیبا، فروشگاه های فرش فروشی و مغازه­ های گوناگون خرده ­فروشی وجود دارند که موجب شده صمیمیت و جو خاصی به این محله بخشیده گردد.

میدان لوپه دوگا واقع درخیابان های والنسیا

یکی دیگر از محله­های دیدنی والنسیا، میدان لوپه دوگا می باشد. کلیسای جامع شهر نیز در این میدان کوچک تماشایی قرارگرفته است. در اطراف این میدان خانه­ هایی وجود دارند که به باریک­ترین خانه ­ها در سراسر دنیا شهرت دارند و این خانه های کوچک و دیدنی، فضایی سنتی و زیبا به آن بخشیده است. مشاهده­ این خانه ­های شگفت­انگیز، هر گردشگری را متعجب می­کند.

میدان پاتریکا

میدان پاتریکا یکی دیگر از محله ها و خیابان های والنسیا است که به دلیل وجود بازارها و فروشگاه های بزرگ و محل فروش برندهای مطرح دنیا، یک بازارچه محلی به حساب می آید. شما می­توانید در این بازارچه هر آنچه نیاز دارید را تهیه نمایید. شلوغی و جنب وجوش این محله، قطعاً شما را مشتاق خرید در بازارچه­ها و فروشگاه ­هایش خواهد کرد.

محله دل کارمن د باریون

در این خیابان، بهترین کافه ها و رستوران های شهر قرارگرفته اند. شما می توانید ، غذای محبوب و محلی اسپانیایی که تشکیل شده از انواع برنج های ساده و طعم دار در کنار گوشت و غذاهای دریایی است را در این خیابان استفاده کرده و از طعم آن لذت ببرید. علاوه بر این شما می­توانید با وسایل نقلیه ­ای که از این خیابان عبور می­کنند به­ سادگی به ساحل زیبای مانواروسا دسترسی پیداکرده و از تماشای این ساحل فوق­العاده دیدنی لذت ببرید.

علاوه بر موارد گفته شده، دروازه ای به نام وال دیگنا یا پرتال دلا وال دیگنا، در این محله واقع شده است که در سال 1400 میلادی به عنوان گذرگاهی برای جدا کردن مناطق مسلمان نشین و مسیحی نشین اسپانیا ساخته شده است. این دروازه اندکی دچار تخریب شده بود اما در سال 1940 مورد بازسازی قرار گرفت. دیواری باستانی در مجاورت این گذرگاه واقع شده است که یکی از نقاط دیدنی این محله به شمار می رود.

محله باری دل کارمه واقع در کی از خیابانهای والنسیا

یکی از بهترین محله ها و خیابان های والنسیا منطقه باری دل کارمه است. این منطقه در بخش قدیمی شهر والنسیا واقع شده است و محله­ ای مناسب پیاده روی هست. کافی نت ها، فروشگاه های سنتی و یا مدرن و فرهنگ مردم این منطقه باعث شده هر سال گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از این محله، به این شهر سفر کنند. به دلیل آنکه در این محله مردمی از اقوام مختلف زندگی می­کنند، فرهنگ خاص و آداب رسوم ویژه­ای در باری دل کارمه مشاهده خواهید کرد. به دلیل وجود زندگی شبانه و رفت و آمد زیاد افراد در شب هنگام در این خیابان، این منطقه به محله­ شبح ­دار نیز معروف است. نکته حائز اهمیت دیگر آن است که در این محله که یکی از محله ها و خیابان های مشهور شهر والنسیا به حساب می آید، ساختمان هایی وجود دارند که قدمت آن­ها به دوران رومیان و اعراب برمی گردد و معماری این ساختمان ها از دیگر جذابیت های این محله محسوب می­گردد.

میدان آیونتامینتو

میدان مرکزی والنسیا یا میدان آیونانتا مینتو یکی از محله ها و خیابان های مشهور شهر والنسیا است که دورتادور آن را ساختمان های دیدنی و آثار تاریخی احاطه کرده است. اداره پست، آب ­نمای مشهور والنسیا، تئاتر ملی و موسسه سینما گرافیک ازجمله آثار مشهور قرارگرفته در این میدان می باشد. امیدواریم با مطالعه­ مطالب فوق بتوانید تجربه­ای بی­نظیر هنگام بازدید از محله ­ها و خیابان­های شهر والنسیا داشته باشید.

0

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: دلتابان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11250

به "محله ها و خیابان های معروف و دیدنی والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله ها و خیابان های معروف و دیدنی والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید