محمدعلی الحوثی: ما خواهان راه چاره عادلانه و نه اشغالگری هستیم

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتینک، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر درخصوص گزارش مارتین گریفیتس فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد به یمن که به شورای امنیت ارائه نموده است، نوشت: مارتین گریفیتس دروغ نگفت اما واقعیت را نیز اعلام نکرد. توصیف این موضوع به عنوان یک موضوع داخلی و سکوت در قبال کشورهای متجاوز که به طور رسمی در بحران یمن سکوت نموده اند، ظلم و مغلطه است.

محمدعلی الحوثی: ما خواهان راه چاره عادلانه و نه اشغالگری هستیم

محمد علی الحوثی در ادامه خطاب به گریفیتس گفت: ما تمام راه ها را پیشنهاد نموده ایم و به دنبال حل بحران یمن و نه اشغالگری آن و اهل راه چاره عادلانه هستیم.

روزنامه لبنانی الاخبار هفته گذشته اعلام نموده بود که پیش نویس اعلامیه مشترک آتش بس یمن که گریفیتس اخیراً به شورای امنیت ارائه نموده و مورد حمایت آن واقع شده است، مجدداً ائتلاف متجاوز را از جنایات مرتکب شده در یمن تبرئه نموده است.

این روزنامه لبنانی نوشته بود، پیش نویس اعلامیه مشترک، ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی را از تمام جنایاتی که علیه مردم یمن مرتکب شده است، تبرئه و ریاض را از حلقه درگیری خارج و جنگ را به عنوان یک جنگ داخلی و بدون حضور طرف های منطقه ای و بین المللی معرفی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12605

به "محمدعلی الحوثی: ما خواهان راه چاره عادلانه و نه اشغالگری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدعلی الحوثی: ما خواهان راه چاره عادلانه و نه اشغالگری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید