مسعود سلطانی فر: هزینه 16 تیم لیگ برتری به اندازه اوقات فراغت 50میلیون نفر در طول سال است

به گزارش راه ساری، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: هزینه 16 تیم لیگ برتری فوتبال حدود پانصد میلیارد تومان است و با این رقم اوقات فراغت بیش از پنجاه میلیون نفر در طول یک سال با یک ابزار خوب و سالم فراهم می گردد.

مسعود سلطانی فر: هزینه 16 تیم لیگ برتری به اندازه اوقات فراغت 50میلیون نفر در طول سال است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام دنیای و درخشش خیره کننده در جام دنیای روسیه را یکی از مصادیق وحدت و ارتقای غرور ملی نام برد و گفت: در جام دنیای 2018 حتی با وجود باخت تیم ملی فوتبال ایران در برابر اسپانیا، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیغام تقدیر دادند که واقعاً ارزشمند است.

وی در ادامه هزینه 16 تیم لیگ برتری فوتبال را بالغ بر 500 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: فوتبال جامعه مخاطب گسترده ای دارد و هزینه کل تیم های لیگ برتری هم در حالی 500 میلیارد تومان است که این میزان اوقات فراغت بیش از 50 میلیون نفر را با یک ابزار سالم و خوب در طول یک سال پر می نماید و موجب شادی و نشاط مردم می گردد. از طرفی اکثریت قریب به اتفاق تیم های لیگ برتری هم دولتی نیستند و منبع اعتبارات آنها از جمله پرسپولیس و استقلال خارج از منابع دولت و به وسیله سامانه های هواداری تأمین می گردد و از همه مهم تر تأثرات سازندگی و اجتماعی بالا در شکور دارد و در جسم و روح مردم مؤثر واقع می گردد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه آرامش را به عنوان یک رویکرد اصلی در دوران مدیریتی خود مورد توجه قرار داد و از آن به عنوان یک راهبرد برای دستیابی به اهداف نام برد و توضیح داد: در همه زمان ها و در همه نظام ها آنچه اهمیت دارد منافع ملی است بنابراین برای ما هم منافع ملی بر همه موارد ارجح است به همین دلیل با دوری از حاشیه ها کوشش کردیم شرایط را برای پیشرفت ورزش کشور با استفاده از تمام منابع و ظرفیت های موجود مدیریت کنیم.

سلطانی فر سال 97 را سال پررویداد در عرصه ورزش برای کشورمان نام برد و گفت: سال جاری با موفقیت تیم ملی فوتبال در جام دنیای 2018 روسیه شروع شد و در حالی که در گروه مرگ قرار داشتیم بر خلاف تصور برخی ها نه کیسه گل شدیم و نه اینکه نتایج بدی گرفتیم بلکه بهترین و درخشان ترین نتیجه تاریخ حضور ایران در جام دنیای فوتبال به دست آمد. در بازی های آسیایی هم با 62 مدال بیشترین تعداد مدال در بازی های آسیایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به دست آوردیم و حتی در برخی از رشته ها بعد از سال ها موفق به کسب مدال شدیم بطوری که در واترپلو بعد از 44 سال و در تنیس روی میز پس از 52 سال به مدال دست یافتیم و در کبدی تیم های آقایان و بانوان ما دو مدال ارزشمند طلا را در حضور هندوستان قهرمان دنیا این رشته به دست آوردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در بازی های پاراآسیایی هم موفقیت قابل توجهی بدست آوردیم و بعد از دو دوره قرار دریافت در صندلی چهارم به مکان سوم صعود کردیم و در بازی های المپیک جوانان هم به نسبت دوره قبل یازده - دوازده رده صعود داشتیم.

سلطانی فر همچنین موفقیت های پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را هم مورد توجه قرار داد و گفت: برای اولین بار پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان به مرحله یک چهارم رسیدند و حتی پرسپولیس هم در استانه حضور در مرحله فینال واقع شده است که امیدواریم بعد از مدت ها یک تیم ایرانی عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورد.

وزیر ورزش و جوانان همدلی و وحدت در جامعه ورزش را مورد تاکید قرار داد و توضیح داد: مبنای ما برای کار کردن در ورزش باید بر مبنای اشتراکات باشد نه اختلافات از همین رو با تعامل و وفاق و همدلی می توان رو به جلو حرکت کرد.

سلطانی فر حرکت رو به جلو با نگاه استراتژیک به آینده را برای پیشرفت ورزش کشور توصیه کرد و گفت: اگر در گذشته باقی بمانیم هیچگاه نمی توانیم آینده خوبی را رقم بزنیم بنابراین باید از گذشته درس بگیریم و با آسیب شناسی ها از وقایع مختلف آینده ورزش کشور را به خوبی رقم بزنیم.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 448

به "مسعود سلطانی فر: هزینه 16 تیم لیگ برتری به اندازه اوقات فراغت 50میلیون نفر در طول سال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود سلطانی فر: هزینه 16 تیم لیگ برتری به اندازه اوقات فراغت 50میلیون نفر در طول سال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید