مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی 12

به گزارش راه ساری، اخیراً اطلاعاتی از دو گوشی پرچمدار شیائومی در فهرست گواهینامه EEC دیده شده که نشان می دهد این دو دستگاه به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 898 مجهز هستند و این بدان معناست که این گوشی های شاخص در آستانه رونمایی هستند. اکنون ما می دانیم که این دو گوشی متعلق به سری پرچمدار Xiaomi 12 است که ماه های گذشته هدف شایعات خبرنگارانانی بوده است.

مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی 12

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود شیائومی تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده رویداد معرفی محصول جدیدی را برگزار کند تا نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود را معرفی کند. بر اساس شایعات و اخبار موثقی که تا به امروز به بیرون درز کرده، ما می دانیم که این رویداد به جدیدترین گوشی های پرچمدار این غول فناوری چینی، یعنی سری شیائومی 12 تعلق دارد. همچنین ما می دانیم که برخلاف مدل های قبلی، به نظر می رسد همزمان با عرضه در چین، گوشی های هوشمند سری 12 شیائومی، در بازار های جهانی نیز عرضه شوند.

در چنین شرایطی نسخه جهانی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو با شماره مدل 2201122G و 2201123G گواهینامه EEC را دریافت کرده اند که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن ها است. علاوه بر این، شیائومی 12 با شماره مدل 2201122G نیز مراحل صدور گواهینامه BIS را پشت سر گذاشته است، که نشان می دهد این گوشی هوشمند برای عرضه در هند و احتمالاً با مدل های +Redmi Note 11 Pro/Pro نیز آماده می شود.

با مشاهده این گوشی ها در فهرست چندین گواهینامه، ما اکنون با قطعیت بیشتری می توانیم اعلام کنیم که گوشی های هوشمند سری 12 شیائومی به زودی وارد فاز تولید انبوه خواهند شد و در اواخر سال میلادی جاری وارد بازار می شوند. البته برخی کارشناسان باور دارند که مدل های Pro و Ultra اوایل سال آینده عرضه خواهند شد، اما اینکه ما پیش از پایان سال میلادی جاری شاهد یک یا دو مدل گوشی شیائومی 12 خواهیم بود، امری کاملاً محتمل است. جدای از موضوع تاریخ عرضه، گواهینامه EEC همچنین وجود تراشه قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 898 به عنوان قلب تپنده این گوشی ها را تأیید می کند.

در مورد دیگر مشخصات، انتظار می رود شیائومی 12 با صفحه نمایش منحنی و یک سوراخ پانچ تراز وسط برای قرار دادن دوربین سلفی عرضه شود. به گزارش خبرنگاران، این گوشی دارای صفحه نمایش 2K با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. همچنین، این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی خواهد بود، در حالی که انتظار می رود دو سنسور دیگر لنز های زاویه باز و فوق عریض را تشکیل دهند. این دستگاه می تواند از سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI خود این شرکت استفاده کند و از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14408

به "مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید