مورینیو: احساس می کنم به جایی برگشتم که به آن تعلق دارم

به گزارش راه ساری، ژوزه مورینیو می گوید که از این که به جایی که به آن تعلق دارد برگشته شادمان است و عمیقا این کار و این اتفاق را دوست دارد.

مورینیو: احساس می کنم به جایی برگشتم که به آن تعلق دارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته تاتنهام در اولین بازی خود تحت راهنمایی ژوزه مورینیو پیروز شد با نتیجه 2 - 3 برابر وستهام به پیروزی برسد تا اولین پیروزی خارج از خانه خود را پس از 11 ماه به دست آورد. مورینیو که سال گذشته از منچستریونایتد اخراج شده بود بار دیگر به لیگ برتر برگشته و از این اتفاق و حضور در کنار یک تیم بسیار خشنود است.

او پس از بازی در این باره به خبرنگاران گفت: باید اعتراف کنم که سخت ترین بخش یک سال اخیر تابستان بود که برای اولین بار در اردوی پیش فصل هیچ تیمی نبودم و مربیان و تیم های دیگر را می دیدم که مشغول انجام کار های پیش فصل بودند. عجیب ترین احساس این بود که به استادیوم های فوتبال می رفتم و گاهی خودم نیز تعجب می کردم که اینجا چه کار می کنم. این احساس عجیبی بود. من به کنار زمین تعلق داشتم؛ بنابراین امروز احساسم این بود که جایی هستم که به آن تعلق دارم. این عادت طبیعی من است. آیا بیش از اندازه احساساتی شدم؟ نه.

آیا پیش از بازی عصبی بودم؟ نه. اما واقعا دوستش دارم. خصوصا وقتی شرایط درست پیش می رفت و البته که بهترین چیز در فوتبال پیروزی در یک مسابقه است.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6682

به "مورینیو: احساس می کنم به جایی برگشتم که به آن تعلق دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: احساس می کنم به جایی برگشتم که به آن تعلق دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید